@bilidemm: حرفی ندارم #فوریو_فوریو #سیکتیر_کن_فوریو #فوتبال #جام_جهانی #fpyシ

Ñ
Ñ
Open In TikTok:
Region: IR
Saturday 27 June 2026 14:07:26 GMT
7353
1721
123
73

Music

Download

Comments

arshida.esfahani2
taekook 🐻🐰 :
اون پنالتی و اون افساید...
2026-06-27 20:57:09
53
jasper_20266
★AvRiN★ :
از صبح فقط گریه میکنم😭
2026-06-27 19:20:43
43
raha_8204
𝐫𝐚𝐡𝐚_𝟎82 :
فقط دلم برا رامین میسوزه
2026-06-27 21:56:00
27
poni_883
⭐ 𝔑𝔦𝔩𝔬𝔲𝔣𝔞𝔯 ⭐ :
با ذوق بیدار شدم و .. 💔 کاش نمیدیدم ذوق بازیکنارو
2026-06-27 15:57:15
27
ali.hassanvand7
Asma :
به نظرتون صعود میکنیم!😥
2026-06-27 19:37:56
7
taranom.badparan
Taranom Badparan :
ای کاش نمیدیدم نشستم گریه کردم.. :))
2026-06-27 20:10:26
2
user8692630744972
fatemeh :
تا الآنم حالم بده
2026-06-27 20:43:55
5
yasna12390
yasna :
حالم بده واقعا😭
2026-06-27 20:45:08
1
lotficmrxup
Ati✨ :
(:💔🥲
2026-06-27 21:35:43
1
persian.girl20
ما یادمون نمیره... :
امیدوارم صعود کنیم:)
2026-06-27 21:47:26
12
samira.nasari5
Samira Nasari :
من دیدم اخه چقدر ما بد شانسیم
2026-06-27 19:25:48
6
arinamma1
arina :
هعیی کاش نمیدیدم
2026-06-27 18:49:11
4
aylin52607
Aylin) :
جدا از بازی و بقیه بازیکن ها ولی رامینننن)خیلی تلاش کرد
2026-06-27 23:52:08
5
setis900
setis900 :
خیلی بد شدد🥺
2026-06-27 21:24:51
1
benita87858
Benita :
اصلا عرزشی نیستم ولی خیلی دلم سوخت واسشون داور مشکل داشت نباید اونو آفساید میکرد💔
2026-06-28 00:10:40
3
mni.lona
lonā :
اسم آهنگ لطفا
2026-06-27 19:41:27
0
arisunwm
aris :
نمیشه دیگه نمیشه...
2026-06-27 19:16:16
3
.reihane4
𝓇𝑒𝓎𝒽𝒶𝓃𝑒𝒽 :
من بودم.
2026-06-27 18:38:13
1
nariman.davoodi
Nariman davoodi :
سال ها گذشت و نفهمیدیم که چرا اینقدر بدشانسیم 🥺😞
2026-06-27 22:09:36
1
asila2829
asila :
دلم سوخت:)
2026-06-27 19:43:46
1
nobody29580
nobody :
گریههههههه😭😭😭
2026-06-28 03:12:21
0
mahtab_rahimi2012
mahtab🌙 :
2026-06-27 18:15:13
0
To see more videos from user @bilidemm, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About