Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@fabxja: Puis au moins c’est clair 👀 #trend #coupletok
Fab & Ja
Open In TikTok:
Region: FR
Saturday 27 June 2026 14:17:31 GMT
5403
643
15
34
Music
Download
No Watermark .mp4 (
8.83MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
9.2MB
)
Watermark .mp4 (
9.32MB
)
Music .mp3
Comments
Angie :
Le je suis en vie c’est super important nous on partage la loc au cas où
2026-06-27 20:13:25
4
QLF. CR9M3 🥶☠️👑 :
La 1e d’jà ça va pas ça
2026-06-27 14:29:18
2
Brochill :
La dote là ça sert à rien 😭
2026-06-28 07:47:44
1
To see more videos from user @fabxja, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
الخضار بيبوظ منك في يومين من حر الصيف وكنتي ناوية ترميه؟! 😱 الست ليزا جابتلك طريقه حفظ الخضار لمدة أسابيع فريش#ليزا #الست_ليزا #بطابيط_ليزا #حفظ_الخضار #حيل_منزلية
Votre ancienne télé possède un port USB ? Alors vous n’avez PAS besoin d’acheter une Smart TV ! 📺🚨 #PortUSB #AstuceTélé #TechTrick #TransformerTélé #VieilleTélé
Top of the group❤️🔥
Yak-141 Pulls Off a Tricky Escape from Osa-AKM | War Thunder ▲ ENTERTAINMENT ONLY: This video features gameplay from a military simulation and is a work of fiction. It is not meant to glorify real-world conflict. Games: Arma 3, DCS World, Squad, War Thunder All content is original. Please do not reupload. Thanks for watching
“Canın tatlı çekip fırın açmaya üşeniyorsan doğru yerdesin 😅☕️ Bu bisküvili latte pasta hem aşırı pratik hem de kahveyle inanılmaz yakıştı.” Kaydetmeyi ve beğenmeyi unutma 😍 Malzemeler; 3 paket pötibör bisküvi(450 g) Islatmak için 1,5 su bardağı süt 1 tatlı kaşığı granül kahve Muhallebisi için; 5 su bardağı süt 1 su bardağından bir parmak eksik şeker 1 adet yumurta sarısı 3 yemek kaşığı un 4 yemek kaşığı nişasta(çok dolu olmasın) Kıvam aldıktan sonra; 1 yemek kaşığı granül kahve(çok dolu koymayın) 1 paket şekerli vanilin 1 tatlı kaşığı tereyağı Üzerini poşetle kapatalım soğumaya bırakalım. Soğuduktan sonra kıvamı koyulaşıyor ben 1 paket sıvı krema koydum. Süt ile de açabilirsiniz. Pürüzsüz olması için çırpıcı ile güzelce çırpalım. Hazırlanışı; Süt, şeker, nişasta ve unu tencereye alıp güzelce karıştıralım. Orta ateşte karıştırarak pişirelim piştikten sonra içerisine vanilya, tereyağı ve kahvemizi ekleyip karıştıralım bu şekilde de kısık ateşte 2 dakika pişirdikten sonra kapatalım. Daha sonra 1,5 su bardağı soğuk sütün içerisine bir tatlı kaşığı granül kahveyi ekleyip karıştıralım. Bisküvileri bu karışıma batırıp borcama dizelim üzerine kremamızdan dökelim tekrar bisküvi tekrar krema olacak şekilde üç kat hazırlayalım . Son olarak ben üzerine çikolata sosu ile süsledim sizler de dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz. Üzerindeki Ganaj için; 1 paket %35 yağlı sıvı krema 2 paket (180 g) beyaz çikolata Kenarları için fındık Deneyeceklere afiyet olsun 🌸 #yummy #dessert #latte #pasta #kesfetteyiz
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy