@M͜͡R͜͡ ☝︎☯︎ R̾us͎t͎a̸m̸k̶h̶i̶l: بسم الله الرحمن الرحیم
به اجازهٔ شما، جناب ریس الوزارا، معاونین محترم شان، ادمین محترم، اعضای ستره محکمه، ریس صاحب عمومی امنیت ملی. وزیر صاحب دفاع. وزیر صاحب وزارت داخله. وزیر صاحب کار و امور اجتماعی.وزیر صاحب امربالاالمعروف. سفیران کشور های خارجی، والی صاحب ولایت. شاروال صاحب .مستوفی صاحب. سفیر محترم ناتو، نمایندهٔ سازمان ملل متحد در افغانستان
بنده در این مورد کدام نظر خاصی ندارم
وسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته
2026-06-27 22:02:29
0
علا :
فکر کنم تنهای کسی هستم که از تو بدم میایه
2026-06-27 15:54:31
22
🤍ⓈⒽⒶⓂⓈ💫 :
اسم الله (ج)ارزش چند لایک داره
2026-06-27 15:47:35
113
ایمانو؟؟ :
زلزله بخیر گذشت؟😐
2026-06-27 14:37:02
296
𝒮𝑒𝓎𝒶𝓇🥀 :
زلزله بخیر گذشت دوستا❤️😁
2026-06-27 15:27:15
412
sadi :
صدایت یک آرامش خاص ره از انسان میگیره
2026-06-27 17:07:37
22
[{جـــــــــــــــــاویـد}] :
زلزله بخیر گذشت 🥹
2026-06-27 14:44:15
93
Sami Sediqi :
ایمان مژه هایت را هم رنگ زرد بکو بخی خوبش میشه☺️
2026-06-27 14:37:51
10
💞💞نهال جان :
زلزله شده راست است د کدام ولایت شده؟😳😳
2026-06-27 14:43:07
17
Møhąmmąď Ømąř :
خیلی عالی خواندی ولی خواهشا دگه نخوان😐🥰🥰🥰
2026-06-27 20:49:42
1
﮼کوچنی﮼محصل👨🏻🎓📚 :
زلزله سنګه تیراشوله 🥰 😊
2026-06-27 14:42:17
26
مࣿ ؟؟ :
زلزله بخیر گذشت اووو مقبولکا😂❤️؟؟
2026-06-27 17:02:51
10
•.نــٰ🥀آزبانو.• :
اگه صدایت خوبش میبود خدان آواز خان میشدی الی پیش مردم
2026-06-27 17:01:05
6
⚽️❤️🇦🇫 :
استاد یک کورس صدا جور نمیکنی 😑🥹
2026-06-27 21:49:28
0
𝓢𝓲𝓵𝓮𝓷𝓽 𝓗𝓮𝓪𝓻𝓽🥀🖤 :
آفرین👏🏻
2026-06-27 21:40:01
0
𝐌𝐢̨𝐬𝐬̌^𝐍́𝐨́𝐑𝐚̃✨ :
آهنگ كه زياد دوست دارم🪽❤️
2026-06-27 17:29:18
11
꧁༺مغرورک جوزجان༻꧂😌 :
1000فیصد خوشم آمد 🥹🫶🙃🫠🫠🫠 بسیار خوب خواندی
2026-06-27 16:28:12
10
Lewany :
صدایت مثل هوای المان است
2026-06-27 20:10:07
5
𝑺𝒉𝒂-𝒃𝒐𝒓𝒂𝒌 :
اولین نفر مه بعد از تو خاندم ک مشهور شد😂😂😂😂
2026-06-27 15:31:05
6
AVA🦌 :
5/10خوشم نامد😵💫
2026-06-27 17:14:06
5
🐬 :
نی دگه ده ای آهنگ صدا درازی نمیکدی🫤😂
2026-06-27 17:53:32
6
To see more videos from user @1tx.imawn, please go to the Tikwm
homepage.