@ensonhaber: Psikolog Tuna Tüner: ◽️Olmaz mı? Seçilmiş bir köle diyebilirsin, ailenin eşeği de diyebilirsin. Bu çocuk genelde en küçük olur ya da küçüğe yakın olur. ◽️Ailenin kurtarıcısı budur; maddi manevi. Bir yerde tanıdık lazım olur, onun network'üne başvurulur. Bir bütçe lazım olur; ameliyattır, tadilattır, bir şeydir, ona gidilir. Ama net olarak da ailede anne babadan en az sevgiyi alan da budur. Buna işte "Ailenin eşeği" diyoruz. ◽️Bu mesela evlenmemiştir, çocuğu yoktur. Bunun borcu olur, bu işten atılır, bu bilmem ne olur... Bunların çocuklarının okul taksidini buna ödetirler. ◽️Bir şey olur; mesela üç kardeştir, üçe bölünecek bir şey vardır. Kimse üçe falan bölmez, direkt bu arkadaşa yaslanırlar. Derler ki, "Senin çocuğun yok." Yani böyle de aslında bir çeşit şiddet mağdurudur; şiddet görür. ◽️Bu çocukların aidiyet duyguları, bağlanma becerileri ve hayata olan hevesleri çok ciddi yara alır. Yani herkese kolaylıkla veren kişiliğe biz kendine verebilmesi için yıllarca çalışırız. Kendine de hayrı yoktur. #aile #çocuk #hayat #psikolog #yaşam
Ensonhaber
Region: TR
Saturday 27 June 2026 14:56:14 GMT
Music
Download
Comments
Nur :
Bence ilk çocuktur ya
2026-06-27 16:03:25
1357
cemreb :
ortanca olmasın o
2026-06-27 16:48:24
637
IradaN :
qaliba benim
2026-06-28 07:23:29
0
Okay Şahin :
ben eşeğim galiba hocam
2026-06-27 15:49:49
507
caner :
amkk bizdede bana denk geldi
2026-06-27 15:32:37
391
Batuhan_0407 :
en büyük bence
2026-06-27 16:27:14
189
_birinci1 :
Herkese yeticem derken kendime kalmadım
2026-06-27 15:05:49
148
Fatma uykulu :
Alakası yok diyenler siz değilsiniz demek ki valla ben şahsen tam olarak o kişiyim bizim ailede
2026-06-27 15:48:42
104
Medine celbi :
elinde telefonu olup bu mesajı göeren kardeşim Allâh senin evine bolluk bereket ve huzur getirsin
2026-06-27 20:08:49
62
Yozgatli1234 :
Evin en buyuk cocugu benim, ayni ben
2026-06-27 15:08:45
79
Günel Meredova :
aynen öyle benimmmm🫤
2026-06-28 09:01:52
5
Parla :
son çocuk ben yani
2026-06-28 06:04:58
8
İ L Y A :
ailenin en büyük çocuğuyum ama tam tersi oluyor maddi manevi her sorun ve sorumluluk bana yüklenirken koşulsuz sevgi ilgi hep diğer kardeşlerime veriliyor tabiki gözüm yok kardeşim sonuçta sevsinler ilgilensinler ama neden benimde çocukları olduğumu unuturlar sadece herhangi bir sorun olduğunda ben hatırlanıyorum sindiremediğim tek durum bu
2026-06-28 07:37:15
12
Büşra Betül :
aha ben
2026-06-28 06:05:46
5
emir21 :
bu adam beni anlatmış aynı aw
2026-06-27 15:03:25
18
Özbek kızı :
En büyük benım ve ablayım tek kızım
2026-06-27 16:17:51
16
Betül Avcı :
benden bahsediyor
2026-06-27 18:41:32
8
HİLAL BEHİYE DOĞAN🇹🇷 :
Alakası yok saçmalamış
2026-06-27 15:31:48
42
06 UMUT :
bu ortanca çocuk olmasın yani ben
2026-06-27 19:45:57
5
Terane Nuriyeva :
Ortancıl olan hambal ben
2026-06-27 19:44:31
5
𝓜.𝓮𝓶𝓲𝓷 𝓫𝓲𝓵𝓲𝓻 :
biz tarihin ortanca çocuğuyuz ne bir geleceğimiz var ne de bir savaşımız
2026-06-27 16:51:30
33
İzmir 35...♥️♥️Ş :
bizde bennnnn
2026-06-27 15:37:14
9
🦢 :
ortanca çocuk bilenler bilir
2026-06-27 16:56:47
7
melek :
bu ben oluyorum
2026-06-27 20:59:35
13
To see more videos from user @ensonhaber, please go to the Tikwm
homepage.