en basından ondan yana oldugum icin kendimle gurur duyuyorum hayatimdan verdigim en iyi karar falan
2026-06-27 20:28:04
208
𝙞𝙨𝙧𝙖 :
kişisel olarak çok seviyorum gerçekten seviyorum ama guruba girecek kadar yetenekli değil BENCE
2026-06-27 19:52:15
67
f.chyper_4 :
kanka aşırı tatlı ve samimi ya niye sevmiyorlar aq😓
2026-06-27 23:16:17
29
Azranur Vardar :
ya abi yeteneksiz diyolar bu adama.Evet başta diğerlerine göre biraz daha soluk kalıyordu ama kendini çok geliştirdi bence,özellikle dansta .Boyuna rağmen hiç siritmiyo visualina zaten dencek bişey yok gruba girse rapper olur zaten. Ben her zman onun yanındayım.
2026-06-28 11:09:10
1
Acenniev :
Milan 😻
2026-06-28 10:04:34
1
ecrin :
keşke yine kumral olsa
2026-06-27 21:36:33
5
Rüyaa'🌥 :
inşallah girmez gruba
2026-06-28 11:07:47
0
user1903122 :
milan savunma bakanlığı🏆
2026-06-28 11:26:08
0
dreamer~88 :
çok sempatik ve sahneye de cidden yakışıyo ama grup kısa ağırlıklı olacak sırıtır bence
2026-06-28 07:36:40
1
ahof :
öylleee
2026-06-28 09:47:08
0
Sev :
Onu seviyorum
2026-06-28 08:33:45
0
eylülss :
yetenek yok kral yok
2026-06-28 11:28:07
0
g :
EMRET KOMTANIM
2026-06-28 11:41:54
0
Daphne :
hic kotu bi olayida yok cocugun bazilarinin aksine
2026-06-27 18:54:50
6
Frambuazlı Hanımeller :
bütün linçlere karşı mücadele
2026-06-27 19:21:15
6
To see more videos from user @komutanmilan, please go to the Tikwm
homepage.