ما احب الأفلام التاريخية لكن ذا كل الناس تمدحه تنصحوني ؟؟
2026-06-27 21:56:42
475
هِيم :
يحزن رغم انه صدق بالجزء الثاني هي نفسها بس احس ماعرف كانها غير ماقدرت اتقبلها حسيت كانه الممثله الاولى كانت معطيه جو احلا وافضل
2026-06-27 22:17:58
354
˚₊‧말락 :
I can never get over the fact that he loved another girl.😿💔
2026-06-27 22:25:09
2
amel :
اظنني الوحيدة التي اعجبها الجزء الثاني اكثر
2026-06-28 04:18:52
23
miss Nora Ahmed :
العيب الوحيد للمسلسل هو تغير البطله امته المخرجين هيفهموا ان المسلسل او الفيلم لما بينجح بيكون بسبب إرتباط المشاهد مع شخصيات العمل ولما بتتغير مش بنقدر نتقبل الجديد حتي لو ممتاز وأحسن
2026-06-28 09:26:39
17
𝐇 :
ماشفتش جزء ثاني من صدمة كي شفت موديوك مكانش
2026-06-28 00:21:47
21
☆keeho☆ :
ماشفتش الجزء التاني الان موديوك مش موجوده
2026-06-27 21:36:49
24
mas :
احلى حزء كان جزء الاول ممثلة كانت جداا رائعه
2026-06-27 23:29:44
8
bouthaina64 :
الموسم الاول غيرررر مودكاااا و تورنيم غيررر💔💔
2026-06-27 22:37:49
6
515 🦢🌸 :
كلنا ماتخطينا 💔🥲
2026-06-27 21:28:26
5
𝐃𝐀𝐋𝐀𝐋 :
كيسنطوين✨
2026-06-27 22:00:12
22
Nona :
ينفع لو تابعت الجزء الثاني فقط؟
2026-06-28 09:31:26
2
Radwa 𓋹 :
هو انا ليه مليت في نص الجزء الاولاني والناس كلها بتقول عليه حلو ؟
2026-06-28 02:39:54
0
' :
وش أسم الممثل ؟
2026-06-27 23:14:00
0
-LãDÿ: DãBrìā :
اسم الكيدراما؟؟
2026-06-28 10:44:24
0
To see more videos from user @mila90761, please go to the Tikwm
homepage.