De stad lijkt inmiddels ontworpen om auto’s vooral niet vooruit te laten komen. Alles is teruggebracht naar één rijstrook, eindeloze opstoppingen en fietsers die overal voorrang krijgen. Bereikbaarheid is blijkbaar geen prioriteit meer...
2026-06-27 19:24:09
20
FastChef :
Toneelstuk met de tram.
2026-06-27 18:59:38
43
hhhhhhh🇧🇦 :
Heeft totaal geen uitstraling van een burgermeester is ook eig gewoon een CDA brabo student die gewoon blij is om er te zijn
2026-06-27 23:12:32
17
X :
Zieltjes winnen
2026-06-28 08:50:00
23
Arie :
nog bedankt voor de Pensioenramp
2026-06-27 21:12:09
25
Sprockmeister :
omdat parkeren te duur was.
2026-06-28 08:46:49
22
Dan :
Anders zou het 1,5 uur duren logisch 😂😂😂
2026-06-27 21:05:52
16
langcat emaille reclamebord :
Populair doen
2026-06-28 05:12:00
2
. :
Wat leuk!!! Lekker anders!! Iedereen kleurt de wereld op zijn eigen manier in! Zo blijft t kleurrijk mensen!!!
2026-06-28 04:44:48
17
fofana :
Wel inchecken hè meneer
2026-06-28 09:26:18
5
Richard 123 :
lekker belangrijk
2026-06-27 22:21:03
20
Chris Esser :
groen voor de buhne,maar toch gefeliciteerd
2026-06-27 18:54:53
19
Baba Kritiek :
geef het 6 maanden
2026-06-28 06:19:47
0
Melissa P :
Gefeliciteerd 🥂 🥳 nog vele mooie jaren samen 💐
2026-06-27 16:35:59
5
ShahG :
en wat heeft dit reclame stunt ons gekost???
2026-06-28 06:08:19
0
Kees Van der kooij :
Gewoon met de tram. Kon ze nog zitten of was het rustig ?
2026-06-27 20:33:51
2
ETHERIUM lover :
Gefeliciteerd! Zo lekker normaal gebleven hè !
2026-06-27 16:50:22
2
Maria Maria :
Dat is niet gewoon tram. Te veel aandacht beveiliging regelen, fotograferen 😅
2026-06-28 07:06:50
4
arnie :
En tja een privé tram?
2026-06-28 11:26:54
3
Fatih :
Had ze wel een ov
2026-06-27 18:59:41
4
sjaak :
Kijk mij
2026-06-28 07:59:20
3
To see more videos from user @mayziegrove, please go to the Tikwm
homepage.