למה להצביע לגל❓♥️כי לאורך כל העונה היא נשארה נאמנה לעצמה. גם ברגעים הקשים בחרה בכבוד, ברגישות ובאמת שלה. היא לא ויתרה, לא נשברה והוכיחה כוח, אצילות ולב ענק. הטוב, הערכים והאותנטיות צריכים לנצח - וגל ראויה למיליון🏆♥️ולא, לא בגלל שהיא אמא לשישה. אלא בגלל כל מה שהיא הביאה איתה לאורך כל העונה - כשהעובדה שהיא גם אמא לשישה רק הופכת את כל הדרך שעשתה למרשימה עוד יותר♥️גל הכי ראויה לזכות, כי הטוב חייב לנצח‼️♥️
2026-06-27 17:35:34
37
✰𐙚𝐀𝐝𝐢𐙚✰ :
הודיה הכי יפה בעולם הזההההה😍😍😍😍😍
2026-06-27 16:58:19
64
oriakfir :
הודיה הכי יפה בעולםםם
2026-06-27 16:59:54
30
or afriat :
1.אלירן
2.גל
3.עומר
4.רפאלה
5.נועם
2026-06-27 18:46:36
11
𝕊𝕙𝕒𝕪𝕝𝕚🪬 :
הודיה הלב
2026-06-27 16:52:18
31
shir Asia :
הודיה מה זה מסטיק בזוקה 😭
2026-06-27 17:05:29
75
שי :
גל הכי מהממת מכולם חבל שהמשחק מכור האח הגדול מבאס לא רואים יותר האח מחוק
2026-06-27 19:09:23
5
כרמלה זכאים :
גל למליון
2026-06-27 17:33:53
14
גיבורה של חיי קסםהודיה שלי :
גל למיליון
2026-06-27 17:16:50
10
☀️T.o.h.a.r☀️ :
למה להצביע לגל❓♥️כי לאורך כל העונה היא נשארה נאמנה לעצמה. גם ברגעים הקשים בחרה בכבוד, ברגישות ובאמת שלה. היא לא ויתרה, לא נשברה והוכיחה כוח, אצילות ולב ענק. הטוב, הערכים והאותנטיות צריכים לנצח - וגל ראויה למיליון🏆♥️ולא, לא בגלל שהיא אמא לשישה. אלא בגלל כל מה שהיא הביאה איתה לאורך כל העונה - כשהעובדה שהיא גם אמא לשישה רק הופכת את כל הדרך שעשתה למרשימה עוד יותר♥️גל הכי ראויה לזכות, כי הטוב חייב לנצח‼️♥️
2026-06-27 20:04:50
6
taltul_pi :
למה להצביע לגל❓♥️כי לאורך כל העונה היא נשארה נאמנה לעצמה. גם ברגעים הקשים בחרה בכבוד, ברגישות ובאמת שלה. היא לא ויתרה, לא נשברה והוכיחה כוח, אצילות ולב ענק. הטוב, הערכים והאותנטיות צריכים לנצח - וגל ראויה למיליון🏆♥️ולא, לא בגלל שהיא אמא לשישה. אלא בגלל כל מה שהיא הביאה איתה לאורך כל העונה - כשהעובדה שהיא גם אמא לשישה רק הופכת את כל הדרך שעשתה למרשימה עוד יותר♥️גל הכי ראויה לזכות, כי הטוב חייב לנצח‼️♥️