@its.husseinadel: ازاي تعرف كل مدد اشتراكك في التأمينات اونلاين وانت في بيتك ؟! #work #creatorsearchinsights #career #التأمينات_الاجتماعية #القطاع_الخاص
أنا مؤمن عليا في القطاع الخاص 11 سنه في كذا شركه مختلفة عن بعض هل المدد التأمينية القديمة والجديدة بتضاف على بعض ولا لازم أنا إللي اضمها
2026-06-27 17:16:52
1
vetoveto852 :
انا بدخل على مصر الرقمية بيجبلى المده القديمة بس المده الجديده مش موجوده اعمل ايه
2026-06-27 18:20:41
1
Youssef :
مساء الخير سعاده المستشار دفعت في التامينات 38 سنه وشهرين سعادتك الشغل 55 سنه وما اعطونيش معاش وانا دلوقتي عندي 58 سنه هل يرضي ربنا
2026-06-27 19:27:54
1
Ahmed Khalifa :
حضرتك انا بدخل اشوف بيكتب ان اخر تحديث كان بتاريخ ٢/٢٤ هل طدة فى مشكلة فى الموقع ولا ممكن الشركة تكون خرجتنى بس مش مكتوب ان فى استقالة
2026-06-27 18:02:54
1
قصص عجيبة AI :
انا متعين بنسبه 5% ومدري عوزيني اكون خارق للطبيعه عوزني اشتغل زي شخص العادي واكتر منو واجي صبح بنفس نشاط لو اثرت ممكن يدني جزا وانا عندي نسبه عجز كبيره زي مش بقدر اقف كتير او شيل حاجه تقيله ده غير المشي بيتعبني سواء وانا جي من شغل وانا راجع من شغل ده غير اوقات كتير اوي مش بيدي ساعه راحه ده غير لازم يمشني ساعه 5 وانا مفروض امشي امشي 4:30 او لم امشي في معادي يطلب مني تسك شغل بيخلني اقعد لحد 5 وممكن 5:30 وبيثر علي حركتي
هل كلامو صح والمفروض اعمل اي ممكن ترد عليا بفديو
2026-06-27 18:37:00
1
yousif :
2026-06-28 00:20:32
0
mustafamohamed858 :
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
استاذن حضرتك انا كنت شغال فى شركه ليا 9 سنين ومش متأمن عليا وانا سائق
وبعدين قالولى هنصفى الشركه وخلونى مضيت على استقاله ايه الإجراء المفروض
ياخدو معايا وانا اخت الحوافز اللى كانت متأخرة ومرتبى بس ف ممكن اخد إجراء معاهم ولا علشان مضيت استقاله خلاص كده مليش احقيه ف حاجه وجزاك الله خيرا
2026-06-28 00:23:08
0
إسلام محمد :
الله يباركلك
2026-06-28 00:22:07
0
Hassan.ben.ali :
طيب وبالنسبة للناس اللي شغالين في الحكومة
2026-06-27 23:31:46
0
Ali Sofie :
شكرا
2026-06-27 23:49:16
0
dysid0tfj63q :
طب انا اشتغلت ٦ سنين قطاع خاص و٣٢ حكومه وبيدني المدد ٣٢ سنه كده صح
2026-06-27 23:28:06
0
MOHDALKHESHIN :
مطلوب منى احضار كودي التأمينى من الغردقة لضم المدد التأمينية في حين اني اعيش فى القاهرة والسفرية دي مكلفة جدا صحيا وماديا ووقت، فهل من حل؟ اليس السيستم واحد على مستوى الجمهورية ؟
2026-06-27 23:07:54
0
افندينا 🔥🦂🦅 :
طب لو كان متامن عليا في محل سنتين و 11 شهر ينفع اصرفه مع العلم انا باخد معاش ورثه
2026-06-27 23:03:20
0
نوني :
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.. بعد إذن حضرتك يفندم أنا زوجي متوفي من شهر فبراير وقدمت على معاش وخلصت كل الورق المطلوب بس لسه في استمارة ستة نشطة لغاية دلوقتى كل م أروح التأمينات أسأل يقولوا لسه الاستمارة نشطة لغاية دلوقتى هما اصلا مش عارفين إيه السبب إنها نشطة لسه أرجو الإفادة من حضرتك وجزاك الله خير الجزاء
2026-06-27 22:49:24
0
التقوي :
يبحث بدون نتائج وعند الضغط على التالى لا يفتح
2026-06-27 22:36:21
0
نبع الحنان :
ارجو المساعدة انا عاوز افصل نفسي من التامين اعمل ايه
2026-06-27 22:31:00
0
sherifamoneim :
القانون الجديد بيحسب المعاش على متوسط كل السنين التأمينيه؟ مش متوسط آخر سبع سنين؟ لو كل المده كده ظلم
2026-06-27 21:16:55
0
👑mahmaed Mahmoud👑 :
:طب لو خرجت معاش اصابي والشركه ما صرفتليش مكافاه نهايه الخدمه ولا رصيد الاجازات وكمان مأمنه عليا في شركه تأمين بره وما رضوش تصرفوا لي عشان خاطر طلعت عجز جزئي ايه الحل واخذ حقي ازاي
2026-06-27 17:23:42
1
To see more videos from user @its.husseinadel, please go to the Tikwm
homepage.