@bigbrother.news1: אפשר להסכים עם גל ואפשר שלא. היא לא חפה מביקורת או מטעויות. אבל לאורך כל העונה היה לי קשה להתעלם מהניגוד בין השיחות הבלתי פוסקות עליה לבין הרגעים שבהם היא פשוט הייתה שם בשביל אחרים – אם זה להכין עוגה לימי הולדת, לפרגן בביקורים של בני משפחה או לעשות מחוות קטנות של אנושיות. חלק גדול מהזמן הוקדש לעיסוק בדיירת אחת. רק כשהבית התחיל להצטמצם זכינו לראות קצת יותר רגעים של חיבור, צחוק ואווירה טובה. לא משנה מה תהיה תוצאת הגמר, אני אזכור את גל בעיקר בזכות הרגעים שבהם בחרה להיות בן אדם. בהצלחה לחמישיית הגמר. 🤍 #האחהגדול2026 #האחהגדול🧿