@ebrahimwezza7: أنا حزين على انتشار الغش بالصورة دي لكن عزائي وعزاؤك أن الله لا يضيع أجر من أحسن عملاً ركز في ورقتك تعبك فرحة نجاحك بشرف متتوصفش أنت الكسبان في الآخر بس اسمعها مني كأخ أو كمعلم الغشاش بياخد لقطة مؤقتة وأنت بتبني أساس لعمر كله في سوق العمل والمستقبل الغشاش بيقع من أول اختبار حقيقي وأنت اللي هتكمل وتنجح متخليش حد يسرق نقاء مجهودك ركز في ورقتك قدرت تعمل كدا يبقى أنت بطل#ثانوية_عامة #الشعب_الصيني_ماله_حل😂😂 #كأس_العالم