“Sen gittikten sonra anladım; bir insanın yokluğu, varlığından daha çok yer kaplıyormuş hayatta. İçimde bir boşluk değil, koca bir uçurum bıraktın. Her gece aynı soru dönüyor kafamda: ‘Bunca sevgi seni bile tutamadıysa, neyi tutar hayatta?’ Kendimi toparlamaya çalışıyorum ama her adımımda adın takılıyor ayaklarıma. Seninle kurduğum hayaller bile artık sırtını dönüyor bana.
En kötüsü ne biliyor musun? Hâlâ iyi olmanı diliyorum… beni böyle paramparça etmiş olsan bile. Çünkü içimdeki sevgi, kırgınlığımdan daha inatçı. Ama merak etme, bir gün unutacağım seni… sadece biraz daha canım yanacak, hepsi bu.”
2026-06-28 02:45:14
4
Hasret Yalçin :
🖤❤️💔🥀
2026-06-27 23:52:26
1
To see more videos from user @storilik.02, please go to the Tikwm
homepage.