@smtmood: Zamanında Değer Görmeyen Her Şey, Geç Kaldığında Yük Olur... 🖤 Bazen tek bir cümlenin ağırlığı altında ezilir insan. Hani diyor ya şair; "Sen o gün benim gönlümü alsan, ben sana ömrümü veririm. Bugün sen bana ömrünü versen, gönlümü alamazsın." İşte tam olarak bu. Biz buna "geç kalınmışlık" diyoruz. Bir insanın hevesi kaçtıktan, o içindeki yangın küle döndükten sonra gelen hiçbir çaba, açılan hiçbir yara bandı işe yaramıyor. Çünkü sevgi kadar zamanlama da kutsaldır bu hayatta. O gün, o kırıldığımız gün; ufacık bir tebessüm, içten bir "özür dilerim" ya da sıcacık bir sarılma yetecekti dünyaları önünüze sermemize. Biz o gün ömrümüzü vermeye hazırdık. Ama o gün o kapıyı yüzümüze kapatanlar, bugün bütün kapıları söküp gelse de nafile. Sönmüş bir yangını üfleyerek yeniden yakamazsınız. İnsan bir kere soğudu mu, bir daha asla eski sıcaklığına dönemiyor. Affediyorsun belki, kin tutmuyorsun ama eskisi gibi de olamıyorsun. O yüzden kimseye geç kalmayın. Birinin gönlünü, o gönül hala sizdeyken alın. Yoksa gün gelir, ömrünüzü feda etseniz de o kalpte bir kişilik bile yer bulamazsınız. 💬 Siz hiç birine her şey için çok geç kalındığını hissettirdiniz mi? Ya da size geç kalındı mı? Yorumlarda içinizi dökün, dertleşelim... 👇 sen o gün benim gönlümü alsan ben sana ömrümü veririm bugün sen bana ömrünü versen gönlümü alamazsın @smtmood
samet
Region: TR
Saturday 27 June 2026 18:17:54 GMT
Music
Download
Comments
Ahmettüredi :
sen o gün benim gönlümü alsan ben sana ömrümü verirdim, bugün sen ömrünü versen gönlümü alamazsın
2026-06-28 06:16:45
4
hesap_bulanamadı🔄 :
Çünkü geç kaldı zamanında yapsaydı her şey guzel olacaktı
2026-06-27 19:16:26
3
Yeşim :
Çok doğru
2026-06-28 13:32:37
0
Tahire1994 :
Aldim qəbul etdim. Wexsen bilirəm birgun gələcək, o gun bu videonu atacam...
2026-06-28 06:21:31
0
user8294219549001 :
👍🏻👍🏻👍🏻
2026-06-27 19:48:38
0
(BMW- sevdamzz"🇹🇷❤️🔥) :
🥺🥺🥺
2026-06-28 08:37:54
0
To see more videos from user @smtmood, please go to the Tikwm
homepage.