@iefimerida.gr: 📌 Συγκινητική στιγμή στην Πάτρα: 87χρονη που έχασε τα δυο παιδιά της σε τροχαίο, έκανε δωρεά ασθενοφόρου στο ΕΚΑΒ, συνολικής αξίας 120.000 ευρώ. Η δωρεά της κ. Αναγνωστοπούλου αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς συνδέεται με μια βαθιά προσωπική τραγωδία. Το 1992 έχασε τα παιδιά της σε τροχαίο δυστύχημα στην εθνική οδό Πατρών – Κορίνθου και παρά τον πόνο της απώλειας, επέλεξε να στηρίξει έμπρακτα το δημόσιο σύστημα υγείας. 🎙️ Χριστιάνα Μανιάτη #iefimerida #δωρεα #ΕΚΑΒ
Η Αθηνουλα από το Μεσολόγγι ήταν ο πρώτος ΔΙΔΑΞΑΣ ...
2026-06-27 19:14:52
0
Mlv2310 :
ευτυχως που υπάρχουν ακομα άνθρωποι να κανουν αυτο που πρέπει η πολιτεία να φροντίζει υποτίθεται..ετσι και άλλες ποσες οικογένειες κανουν δωρεές και μετα απο 6 μηνες τα ασθενοφόρα σαπίζουν ακίνητα γιατί δεν υπάρχουν κονδύλια συντήρησης τους..χίλια μπράβο στην γυναίκα..μακάρι να αξιοποιηθεί το δώρο της
2026-06-27 18:35:41
0
teddy boy.... :
🥰🥰🥰
2026-06-27 18:30:42
0
To see more videos from user @iefimerida.gr, please go to the Tikwm
homepage.