@adi.gerbi: הילדים שלי הולכים לישון כל ערב ב19:00. כן, ברזל. זו אחת השאלות שאני נשאלת הכי הרבה: “עדי. די איך את מצליחה להספיק הכל? זוגיות, אימונים, בית, ילדים ועבודה?” והתשובה שלי תמיד אותה תשובה: עוגנים ולו”ז! זה לא שאני מספיקה הכל כי יש לי יותר שעות ביממה. זה כי יש לי סדר, ועוגנים קבועים בלו״ז שאני לא מוותרת עליהם. רוצה את המדריך שלי? תגיבי “מדריך” 💌 ואשלח לך אותו בפרטי :)