انت لا تكره الحياة
أنت تكره الألم حين يستولي عليها
الألم بالحياة ليس عبثا
لو كان عبث إذا هنا يوجد خلل بالرحمة الإلهية
إحنا ما بنفكرش بالطريقة دي ولا بنشوف الوجود عبء إلا لما نكون بنمر بوجع أو ضغط كبير
في المقابل لما بنكون مبسوطين وبنعيش لحظات حلوة بنحس بقيمة الوجود وبنحمد ربنا عليه
2026-06-27 19:21:59
4
هانيبال :
يرجل الغزاله رايقه
2026-06-27 20:33:48
0
mmnn :
مافهمت ايش تبغى؟
2026-06-27 18:41:55
1
To see more videos from user @vvvv___0001, please go to the Tikwm
homepage.