למה להצביע לגל❓♥️כי לאורך כל העונה היא נשארה נאמנה לעצמה. גם ברגעים הקשים בחרה בכבוד, ברגישות ובאמת שלה. היא לא ויתרה, לא נשברה והוכיחה כוח, אצילות ולב ענק. הטוב, הערכים והאותנטיות צריכים לנצח - וגל ראויה למיליון🏆♥️ולא, לא בגלל שהיא אמא לשישה. אלא בגלל כל מה שהיא הביאה איתה לאורך כל העונה - כשהעובדה שהיא גם אמא לשישה רק הופכת את כל הדרך שעשתה למרשימה עוד יותר♥️גל הכי ראויה לזכות, כי הטוב חייב לנצח‼️♥️
הזוכה האמיתית!
שגם הייתה תורמת!!!
נכשלנו כחברה חברים 🙏מכור של החייםםםםםם!!
העונה הכי מכורה בתולדות האח הגדול!
2026-06-27 22:02:55
9
טבעת בצל :
רפאלה-אברבנאלה
2026-06-27 22:25:15
9
🎱🪩🪬🥇LiRi🥇🪬🪩🎱 :
תזכרו
🥇עומר/גל
🥈עומר/גל
🥉אלירן
4)רפאלה
5)נעם
2026-06-27 19:51:01
5
Emuna sharlo❤️ :
יששששששששש🥳🥳🥳🥳
2026-06-27 19:05:11
16
💫lee💫 :
נו זה היה ברור
2026-06-27 19:04:53
8
Eyal :
אלירן בבקשה 👑👑
2026-06-27 19:10:04
7
💞tehila levi :
:למה להצביע לגל❓♥️כי לאורך כל העונה היא נשארה נאמנה לעצמה. גם ברגעים הקשים בחרה בכבוד, ברגישות ובאמת שלה. היא לא ויתרה, לא נשברה והוכיחה כוח, אצילות ולב ענק. הטוב, הערכים והאותנטיות צריכים לנצח - וגל ראויה למיליון🏆♥️ולא, לא בגלל שהיא אמא לשישה. אלא בגלל כל מה שהיא הביאה איתה לאורך כל העונה - כשהעובדה שהיא גם אמא לשישה רק הופכת את כל הדרך שעשתה למרשימה עוד יותר♥️גל הכי ראויה לזכות, כי הטוב חייב לנצח‼️♥️