@mehmet.aslan.02: ..𝐘𝐨𝐤𝐦𝐮 𝐂𝐚𝐧 𝐘𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐒𝐨̈𝐳𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧𝐢𝐳"📌 #storylikvideolar #keşfet ..

ɪ̇ᴄ̧ᴇʀɪᴋ ᴜ̈ʀᴇᴛɪᴄɪsɪ 02
ɪ̇ᴄ̧ᴇʀɪᴋ ᴜ̈ʀᴇᴛɪᴄɪsɪ 02
Open In TikTok:
Region: TR
Saturday 27 June 2026 20:17:22 GMT
258723
6599
48
352

Music

Download

Comments

baran375
Baran ışık :
Bir gün, hiç bitmeyecek sandığın o gecenin üzerinden aylar, yıllar geçmiş olacak. Dönüp baktığında, seni tükettiğini sandığın şeyin artık sadece uzak bir hatıra olduğunu göreceksin..
2026-06-27 20:24:11
21
hlyaeren2
Hülya, Hira,Hilal :
mum kadar ışığı olmayanın güneş yerine koyduk.
2026-06-28 14:10:51
7
yonca_mavis_76
*✿❀🍒🎀MAVİŞ🎀🍒❀✿* :
soğuk kalpten güzel söz çıkmaz beklemeyin incinirsiniz.. 🍀
2026-06-28 13:16:06
11
huseyin4604
HüSeYiN46 :
YİNE YANLIŞ KİŞİYE DEĞER VERDİK MUTLULUK ELİMİZDE KALDI
2026-06-28 18:18:54
4
devrimm20
🍂𝓓𝓔𝓥𝓡𝓘̇𝓜 𝓙𝓘̇𝓨𝓐𝓝🍂 :
Hesapsızdı bu sevgi. Ne yarını düşündüm ne de başıma ne gelir diye tarttım. Kalbimde ne varsa, korkmadan koydum önüne. Kendimi saklamadım, eksiltmedim, olduğum gibi geldim. Sevmek buysa, ben seni tam da böyle sevdim. Yanlışlarım oldu belki ama sahte olmadım. Rol yapmadım, yarım sevmedim, kaçmadım. Bazen kelimelerim yetmedi sana. Bazen sustum. Ama bil ki sustuğum her anın içinde bile sen vardın. Sana alışmak kolay oldu; çünkü kalbim seni hiç yabancı saymadı. Ama senden vazgeçmek... işte o, insanın sırtına dünyanın en ağır yükünü alması gibi. Şimdi bu satırları yazarken içimde kocaman bir boşluk var. Ne koysam dolmuyor, ne eklesem yetmiyor. Sesini koysam yetmeyecek, anılarını koysam taşacak bir boşluk bu. insan en çok, en çok alıştığı yoklukla sınanıyormuş. Bunu senden sonra ögrendim. Belki eksik sevdim, belki yanlış zamanda, belki de fazla derin... Ama seni sevmekten hiç pişman olmadım. Gözlerim doluyorsa sebebi pişmanlık değil. Canım acıyor evet, çok acıyor... ama bu acı, gerçek bir şeye dokunduğumun kanıtı gibi.Zaman geçecek, biliyorum. Günler akacak, hayat benden güçlü olmamı isteyecek. Ben de devam edeceğim. Ama içimde senden kalan bir yer hep eksik kalacak. Bazı şarkılar yarım bitecek, bazı geceler uzun sürecek. Kalabalıkların içinde durup bir anda yalnız hissedeceğim; çünkü insan en çok, sevdiği kişinin yokluğunda yalnız kalıyor. Sana söyleyemediğim cümleler var. Dilimin ucunda kalıp geri dönen, "şimdi sırası değil" dediğim cümleler... Belki söyleseydim hiçbir şey değişmeyecekti. Belki de her şey. Ama artık ihtimallerin bile can yakmadığı bir noktadayım. Şimdi gidiyorum. Ardımda yarım cümleler, söylenememiş kelimeler, gecelere sığmayan düşünceler bırakıyorum. Belki bir gün adımı duyduğunda kalbinde hafif bir sızı olur, belki hiç olmaz... Ama bil ki sen, benim içimde hep bir "keşke" olarak kalacaksın.Sessiz, yorgun ve gözleri biraz ıslak bir veda... Seni, içimden geldiği gibi sevmiş olmanın hüznüyle🥀
2026-06-28 16:52:53
5
sukran.04
Şükran☘️🥀 :
vardı ama hayatıma sevdam girince bütün yakan sözler yerini mutlu sözlere birakti
2026-06-28 13:26:41
5
ali.celik8267
Ali Celik :
silgimiz kalemimizden önce biti kalem kadere kırgındı anılarsa geceleri böldü uyku hayelidi hayllerse hep yarım kaldı Bircan geldik şu aleme gönül dargın kaldı giti
2026-06-28 18:35:36
2
erensahan27
EREN ŞAHAN :
🖤:𝐁𝐚𝐳𝐞𝐧 𝐇𝐢𝐤𝐚𝐲𝐞𝐧 𝐝𝐞 𝐘𝐚𝐧𝐥𝛊𝐳 𝐊𝐚𝐥𝛊𝐫𝐬𝛊𝐧... 𝑩𝒂𝒛𝒆𝒏𝒏𝒅𝒆 𝑯𝒊𝒌𝒂𝒚𝒆𝒏 𝑲𝒊𝒎𝒔𝒆𝒔𝒊𝒛 𝑲𝒂𝒍ir...✍️🖤🥀😔😔
2026-06-28 10:11:58
5
nihallldogn
nihalll :
Çabalamakla olmuyor birazda KADERI guzel olacak insanın...
2026-06-28 17:45:50
1
yusufcan214456
🦅YUSUF DAĞDEVİREN 🦅 :
ONDAN SANA HAYIR GELMEZ DİYENLERE İNAT SEVMŞTİM SENİ 🥀
2026-06-28 16:29:20
1
ahmettrn54
Ahmet :
Şu 3 günlük dünyaya sadece yemek yiyip uyumaya gelmişim
2026-06-28 21:06:53
0
realmcbk
MEHMET ÇIBIK :
Kusurlarınızı size söyleyen dostlar sizi öven düşmanlardan daha değerlidir.
2026-06-28 13:00:50
2
burakkaya1937
🌹Burak kaya🌹 :
sevgi bilmeyen insanları sevdiğim için sevgiyi tadamadim 🤫
2026-06-28 20:21:51
0
emreicr10
⚜️ 𝔼𝕄ℝ𝔼 𝕀̇ℂ̧𝔼ℝ ⚜️ :
Gönlümüze ceza kestik eski bir meseleden…
2026-06-28 10:01:57
4
34yavuzcansar67
sarı :
geceleri sokağı aydınlatan ışığım söndü ne kader derim ne de kısmet bir nefes lik hayat için cok kırıldık
2026-06-28 20:22:21
1
27ramazan31
Ramazan Çetin35 :
Sana olan güvenimin zerresi bile kalmadı."
2026-06-28 19:30:29
0
bugrasatuk62
SatukBuğra :
Her yükü kaldırıyor olmak, ağır gelmediği anlamına gelmez.
2026-06-28 19:37:22
0
harunerdogan58
Harun Erdoğan :
Ben beklemeyi Sen gelmemeyi SEÇTİN.
2026-06-28 10:38:24
0
onrataly
𝓞𝓷𝓾𝓻 𝓐𝓽𝓪𝓵𝓪𝔂 :
@𝓞𝓷𝓾𝓻 𝓐𝓽𝓪𝓵𝓪𝔂:Köre Renk, Sağıra Ahenk Anlatılmaz Hafız.. Güzeli Güzele Söyleki Mana İncinmesin...!
2026-06-28 12:31:01
1
taha_atas6
TAHA ATAŞ :
ggj
2026-06-28 17:46:34
0
ugr__05
U_q_u_r 🇹🇷🇹🇷 𐱅𐰇𐰼𐰚 :
BABAMI ÖZLEMEK Mİ ? GÖLGESİNİ GÖRSEM SARILIRIM😥
2026-06-28 20:39:11
0
musa48fan
Musa Varçın :
zaman hayal lerimizi de hakikat lerimizi kırar söyle sen hangisiydin
2026-06-28 17:18:22
0
e_d5806
EDރ :
Yanlış insanlar için, iyi bir kalbim vardı..🕊️
2026-06-28 18:18:26
2
karanlk.hayat
karanlık hayat :
Anladim “Kimseyi sevmeyecek kadar yaralısın sanmıştım yanılmışım. Sen sadece beni sevememişsin” Merak ediyorum da, acaba hiç aklına geliyor muyum? Hiç düşünüyor musun beni? Tamamen unuttu mu? Unutmadıysan aklında ne olarak kaldım? O kadar merak ediyorum ki… Sadece tek bi soru sorucam, neden bırakıp gittin? Inan Feryadım bazen bir şarkı Bazen de göğsümde sancı Varlığını özlerken, varlığını kaybetmek. Sana anlatmak istediklerimi kendi kendime anlatırken ağladım ben. Nerde başlarsa orada biter bazı anlar. Sevdiğin yerde nefret edersin kimisinden. Herşey başladığı yerde biter. Bunu en başından söylemiştim. Bizim öykümüz de başladığı yerde farklı saatlerde farklı günlerde bitti. Tek fark zaman. O gün sen kaldın ben gittim. Şimdi ben gelsem bile sen yoksun. Silinmiş izin bu şehirden.. Ve şimdi Ait olmadığım yerle savaşım bitti.
2026-06-28 19:26:24
0
ardil7635
Sergen👑 :
:𝐇𝐞𝐫 𝐚𝐜ı 𝐛𝐢𝐫 𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐢𝐫, 𝐇𝐞𝐫 𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐛𝐢𝐫 𝐢𝐧𝐬𝐚𝐧ı 𝐝𝐞ğ𝐢ş𝐭𝐢𝐫𝐢𝐫...📍
2026-06-28 12:11:27
3
To see more videos from user @mehmet.aslan.02, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About