Gggyhh :
Lieve Kay,
Jij bent het mooiste wat mij is overkomen. Sinds jij in mijn leven bent, voelt alles lichter en mooier. Jij laat me lachen op de momenten dat ik het nodig heb en geeft me een gevoel van rust dat niemand anders mij kan geven. Bij jou voel ik me veilig, geliefd en helemaal mezelf.
Jij maakt mij elke dag gelukkig, gewoon door wie je bent. Je hebt een hart van goud en een glimlach die mijn hele dag kan veranderen. Soms lijkt het alsof jij echt een engel bent die speciaal op mijn pad is gekomen. Je bent lief, zorgzaam, geduldig en je staat altijd voor me klaar. Daar ben ik dankbaar voor, elke dag opnieuw.
Ik wil dat je weet hoeveel je voor mij betekent. Jij bent niet alleen mijn liefde, maar ook mijn beste vriend, mijn grootste steun en de persoon met wie ik de mooiste herinneringen wil blijven maken. Zelfs op gewone dagen maak jij alles bijzonder, omdat jij erbij bent.
Ik ben trots op jou, op de persoon die je bent en op alles wat je doet. Ik geloof in jou en zal altijd achter je staan, wat er ook gebeurt. Samen voelt alles sterker, mooier en completer.
Ik hou van je met heel mijn hart. Meer dan woorden ooit kunnen beschrijven. Jij bent mijn geluk, mijn rust, mijn veilige haven en mijn toekomst. Ik hoop dat je nooit vergeet hoeveel ik van je hou, want jij bent voor mij echt onvervangbaar.
Voor altijd jij en ik. ❤️
2026-06-27 21:39:59