stå på sjef. du tok riktig valg. folka vet ikke enda at vi møter dem igjen i finalen 🤌
2026-06-27 21:40:28
462
Sander Tengs :
W mindset
2026-06-28 17:26:28
0
Kim-Andre Hansson Hu :
Helt riktig’
2026-06-27 21:00:59
307
Brosmekongen :
In Solbakken we trust
2026-06-27 21:42:26
65
snittogfernet :
Ståles ord er lov
2026-06-27 23:00:11
175
Jonas Rørvik :
We are proud of Ståle solbakken
2026-06-27 22:21:04
87
Anders :
Xavi Busquets iniesta
2026-06-27 22:04:58
8
Stig :
Mbappe og Olise usynlige
2026-06-27 21:04:54
7
Gifflar og villa🤩 :
Nyland VS Yahia fofana
2026-06-27 20:47:51
26
SHAITAN :
Verste æ har hørt
2026-06-27 22:05:56
3
rob89 :
altfor stor risiko, tap mot Elfenbenskysten å det er total katastrofe lederskap. vi spiller ikke gruppespill i en kvalifiseringen. flaut å se frankriket stiller opp med A laget å vi setter B laget å klar for å tape før vi starter kampen....
2026-06-27 21:54:38
5
Eric :
Messi, aguero, di maria??
2026-06-27 21:54:24
2
Leon :
Doue?
2026-06-27 20:42:48
1
Cappelens :
MSN dødeligste trioen som har eksistert
2026-06-27 22:29:09
1
Mr.dr :
Backer
2026-06-27 23:42:39
3
To see more videos from user @vgsporten, please go to the Tikwm
homepage.