Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@dani_bunny8: ככה הגבתי לניצחון של גל רובין המלכהההה האם אין עליה #האחהגדול #האחהגדול🧿 #רשת13 #גלרובין
דני באני 🐰
Open In TikTok:
Region: IL
Saturday 27 June 2026 20:49:37 GMT
131553
9520
471
1673
Music
Download
No Watermark .mp4 (
1.74MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
1.74MB
)
Watermark .mp4 (
3.25MB
)
Music .mp3
Comments
messi Is the goat🐐 :
אני גם הגבתי ככה נכשלנו כחברה.
2026-06-27 21:57:21
960
Asaf :
הרסה את העונה. מתי זה חוזר לקשת???
2026-06-27 20:51:30
1812
עלמלההההה💘 :
העוקב הכי מהר שהורדתי בחיים
2026-06-27 20:56:05
518
Neoray :
נכשלנו כחברה🥀
2026-06-27 23:39:49
326
Adi shaul :
המשחק מכור
2026-06-28 03:16:09
110
❤️ :
תגובה מוצדקת🙏
2026-06-27 20:54:51
573
???? :
כשלנווו כחברה תודה לכת של גל 🫶
2026-06-28 00:06:33
203
✧ 𝑬𝒍𝒊.𝑶 ✧ :
זה הכי מכור שיש
2026-06-27 20:51:20
548
the girl LIEL :
אחותי את עוד במצב טוב אני לא הפסקתי לבכות
2026-06-27 21:41:00
208
233NA :
ברור הטוב מנצח
2026-06-28 05:07:05
33
🩷🙃מבולבלת🙃🩷 :
הרסה את העונה רוב האנשים מפסיקים לראות האח הגדול
2026-06-28 05:31:53
12
healysela__ :
כולנו הגבנו ככה
2026-06-27 22:40:38
42
gual :
את צודקת
2026-06-27 20:52:41
104
TALYA🌺🕊 :
כולנווווו הגבנו ככה
2026-06-27 21:26:19
210
✨ליאם✨ :
התגובה של כולנו
2026-06-27 22:21:31
105
Hila Hivert :
תגובה לגיטימית לסיטואציה קשה מנשוא.
2026-06-27 21:47:24
276
_shemesh2003 :
לא הגיע לה לזכות וואלה אני מבין אותה
2026-06-27 22:44:23
32
hen._.126 :
כולנוו ככה
2026-06-27 23:56:54
19
Yael Druckmann :
בא לי לבכות ממך באמת . יצאה לך האמת , השפה והסגנון שממנו אנחנו סולדים כחברה.
2026-06-28 05:07:19
13
𝓴𝓸𝓶𝓲 🪬🤍 :
אמאלה מה יש לך תרגעי חיים
2026-06-28 05:00:02
6
יהלי&רוני👌💯🫵 :
אף אחד לא אגיב ככה אבל סליחה אני מורידה עוקב
2026-06-27 21:28:37
146
Nava Balloon Design ✨ :
זה היה ברור לצערי
2026-06-27 21:43:44
5
To see more videos from user @dani_bunny8, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
#ik #pti #804 #pti_zindabad #imrankhan
Why is Canada the Only G20 Nation in a Recession? #canada #canadalife #canadaimmigration #canadian #canadiantiktok #canada_life🇨🇦 #fyp #viral In fact, of all the G20 countries, this is the 20 most industrialized countries, 19 of them are not in a recession. One is, and that's the Mark Carney economy here in Canada. Why is it that only Canada under Mark Carney is in a recession? If it's really global factors, wouldn't all 20 be in recession? It's not one measurement alone that shows that we're in recession. It's countless. Three of the last four quarters, Canada's economy has shrunk. We're the only economy in the G20 that has had that happen. In fact, the GDP of Canada today is smaller than it was the day Justin Trudeau left office. That is not true of any other G20 country. Pierre Poilievre: Today, I'm calling on the federal government to take stronger action to protect property rights in Canada following the Cowichan court decision in British Columbia. Canadians deserve certainty that their homes and privately owned property will be protected. Reporter: What is your response to Prime Minister Mark Carney's support for the tentative agreement between the United States and Iran? Pierre Poilievre: [Responds to questions regarding the proposed U.S.-Iran agreement, its impact on regional stability, and the reopening of the Strait of Hormuz to international tanker traffic.]
Finish the Lyric #fail #no #prize #doggy #dogs
#laglex #hinhneniphone #wallpaper #wallpaper4k #fyp
🙌🏾
ثنای احمق💁🏻♀️
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy