گریه میکنم
و
اشک میریزم چون تهرانی نیستم و یک مشهدی بدبختم:)
2026-06-27 21:35:34
180
꩜𝓴𝓲𝓶𝓲𝓪꩜ :
من بابام تو ویدیو هست خودم نیستم😂😂😂
2026-06-27 21:43:39
1
helen :
حسودیم شد💔💔💔
2026-06-27 21:33:05
80
pareya :
هلیا بخدا افسرده شدم وقتی دیدم پیش همه رفتی و نمیای مشهد🥺💔😭
2026-06-27 21:54:37
22
Melina :
با اینکه من نیستم
ولی حتما اگر شمال نبودم میومدم
و اگر موقعیت داشتم میومدم
امیدوارم به همشون و شما خوش گذشته باشه
همین که به همه خوش گذشته باشه انگار مت اونجا بودم ❤️🫶
2026-06-27 21:43:57
15
Karenazizi23 :
ما اومده بودیم تو نبودی وقتی میگی تا ۹ تا ۹ باش مسخره تو نیستیم که