طب أنا بحترم تعبك بس تأسيس لاي منهج؟
احنا منهجنا مختلف عن باقي السنين ف علي اي أساس عامل كورس تأسيس؟
2026-06-28 02:08:14
258
Logien Bakier :
ربنا معاكوا يا دفعتي 🙂
2026-06-28 02:12:20
378
𝒀𝑶𝑼𝑺𝑬𝑭 𝑴𝑶𝑼𝑵𝑰𝑹 :
صعبانين عليا والله 😂
2026-06-28 02:12:37
249
د/ چَـنَا أشْـرَف 🥼🩺 :
ياجماعه لسه بدري ايه ده معلش ؟
2026-06-28 03:06:15
258
someonehateslove :
صعبانين عليا والله
2026-06-28 12:35:42
31
Maii⋆ :
يحبايبي هتيجيوا بعد شهر9تزهقوا😂
2026-06-28 03:51:21
35
Mohamed Emad :
حلاوة بدايات
2026-06-28 09:36:58
19
سَـلْـمَـىٰ🎀 :
طبعا مش القصد نحبطكم وكدا بس انتوا بتبدأو ثانويه من شهر ٦ !! دا ليهههه لسه بدري جدا جدا أقل حاجه تبدأو في ٨ لكن انتوا بدأتو ولسه دفعه السنادي أول امتحان بينضاف ليهم انهارده اصلا بجد السنه طويله هتزهقوا بدري اوي اوي يعني
2026-06-28 03:18:23
29
𝗘🌀 :
انتو بجد مستعجلين عل اي
2026-06-28 02:51:53
12
ᥫ᭡ :
انا اش هنا
2026-06-28 10:33:49
5
𝓗𝓪𝓰𝓪𝓻 ᥫ᭡ :
keep going,Kanozza❣️❣️❣️
2026-06-27 22:06:41
1
azoz.12_ :
𝐩𝐫𝐨𝐮𝐝 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮😍♥♥♥
2026-06-27 23:33:55
1
Zidane :
احا هو انا اللي داخل تالتة ثانوي؟
2026-06-28 08:26:57
131
... :
لسه بدري يبنتي والله وبعدين الكورس ملهوش لازمه بصراحه عشان المنهج غير ده وهيتشرح ف تضييع وقت بس
2026-06-27 23:00:57
73
Nadooooosh🪐🦋 :
جماعة اهدوا والله حماس البدايات هتعبوا
انا كنت زيكم وجيت على شهر 12ومكنتش قادره اهدوا شوية ولسه معاكم وقت ياحبايبى
ربنا معاكم ويوفقكم ويسير اموركم 🤲🏻❤
2026-06-27 23:26:35
21
jana🎀 :
دفعتي بدأت ربنا معاكو
2026-06-28 02:56:08
13
Gehad :
من دلوقتييي؟؟؟؟ طب استني شويهه طببببب 🙂🙂🙂
2026-06-28 11:40:55
5
.. :
حتي حماس البدايات مش موجود 🙂
محدش يعرف يرجع ازاي
2026-06-27 23:06:02
14
كيرو :
ي جدعان هو منهج الأحياء منزلش هياسسك علي ايه حاجه ب المنطق والمنهج هيتغير
2026-06-28 10:33:51
24
To see more videos from user @kenzzy.yasserr, please go to the Tikwm
homepage.