يسعد قلبك يا أختي، بس كلمه من شخص يعدك إخته.. ترى النِعم اللي ربنا عطانا هي أمانة، ومن أعظمها نعمة الجمال والستر. واحنا في زمن الفتن، فيا ليت نحافظ على عفتنا وحياءنا، ونراعي ربنا في كل تصرف مو علشان الناس، علشان رب الناس ربي يشرح صدرك للهدى، ويجعلك من عباده اللي إذا ذكروا، ذكر فيهم الخير والستر والعفة، آمين.🤍🌷 ًً ًَ🌷
2026-06-28 06:36:25
114
🥀 :
تشبه شغلتنا
2026-06-28 10:26:58
12
A :
صار عادي؟
2026-06-28 09:43:17
11
أمونه :
اه قصدي اه
2026-06-28 07:55:39
11
Nona🐾🎀 :
مافهمت بوسيني
2026-06-28 00:02:07
22
_.. :
وانا احب مشاهدتك مع الموسيقى.
2026-06-28 05:38:31
6
? :
مفهمت بوسيني
2026-06-27 23:02:29
10
🇸🇦 :
كيف الستوري
2026-06-28 10:27:45
1
🇮🇹 :
جاب قلبي مع الدعم
2026-06-28 10:08:20
0
To see more videos from user @sik_956, please go to the Tikwm
homepage.