ليه محنا لما كنا شغالين في الحكومه كانت بتتخصم مننا عند قبض المرتب كل شهر حصه الحكومه وحصه التامينات والمعاش دة مقابل اللي كانو بيخصمو مننا ياعني كاننا بنحوش لمعاشنا عند بلوغ سن المعاش ياعني محش خيرة علينا
2026-06-28 09:27:17
1
Mahmoud Sh835 :
قولو علاء مبارك بيسلم عليك
2026-06-28 10:37:40
0
ishakibrahem325 :
مافيش فايدة.خسارة الكلام
2026-06-28 10:27:20
0
faragabdelshafy96 :
منو الله
2026-06-28 09:05:08
0
علي التنجي :
لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم
2026-06-28 06:19:27
0
أّلََنِِــ🦅ـسِِـر :
المعاش ده مخوصوم من رواتبهم اثناء الخدمه بلاش هطل
2026-06-28 04:53:22
0
العقرب السام70708080 :
2026-06-28 09:12:38
0
🦁💯محمد الدولى💢🦁 :
حسبنا الله ونعم الوكيل
2026-06-28 09:44:23
0
ezz elkahky :
حسبنا الله ونعم الوكيل على كل ظالم
2026-06-28 08:09:11
0
ashrafsobhyhassn :
يعنى بنقبض كام يا.. هو احنابنقبض حاجة جنب مرتبك ياباشا
2026-06-28 09:50:50
1
Abdelhamid :
كلام سيادتك اكيد محترم كتيير
2026-06-28 09:12:05
0
To see more videos from user @ahmed.sabry70708080, please go to the Tikwm
homepage.