@n9_st: هدف ليونيل ميسي اليوم ياساتر 🔥🥵 #مصمم_فيديوهات🎬🎵 #لحضات_نادرة_في_كرة_القدم🔥 #تيم_الكرة_المستديرة💎 #ليونيل_ميسي🇦🇷 #حمودي_ديباي🍋

عـلاوي لـيونيـل 𓃵
عـلاوي لـيونيـل 𓃵
Open In TikTok:
Region: IQ
Sunday 28 June 2026 04:50:31 GMT
19464
1985
12
103

Music

Download

Comments

neymar._j0
𝓟𝓻𝓮𝓿𝓲𝓮𝔀 𝓣𝓮𝔁𝓽 :
اليو مسي وينك كرستيانو
2026-06-28 08:12:36
0
fdjkvdh
🥺يا حسين🥺 :
🥰🥰🥰
2026-06-28 06:15:13
0
gzjkzyhdfskk
محمد ال صالح :
🥰🥰🥰
2026-06-28 05:39:51
1
user3794695904280
{حہمہؤد} ꧁꧂. ♕😜 :
♥️♥️♥️
2026-06-28 08:34:41
0
ab_24g7
Eyes of the night :
🤩🤩
2026-06-28 07:56:02
0
alihsyn130
علي العبادي :
🥰🥰🥰
2026-06-28 06:33:22
0
user5380503009337
مازن الدليمي :
🥰🥰🥰
2026-06-28 05:36:32
0
i_bv_8
ايوب :
🥰🥰🥰
2026-06-28 05:02:19
0
pp.pp1057
عمر العميد :
🥰🥰🥰
2026-06-28 05:25:39
0
sadig_11z
{راموس}😔😞 :
🥰🥰🥰
2026-06-28 08:06:19
0
To see more videos from user @n9_st, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

سنة 1960، كان فيه شاب عراقي أسمر وطويل، جه مصر علشان يكمل دراسته في كلية الحقوق بجامعة القاهرة. الشاب ده سكن في حي الدقي، ومكنش معاه فلوس كتير، يعني على قد حاله زي أي مغترب. ​الشاب ده كان اسمه صدام حسين! ​صدام كان متعود يروح مطعم مشويات معروف في الدقي، وكان غاوي أكل ساندوتشات
سنة 1960، كان فيه شاب عراقي أسمر وطويل، جه مصر علشان يكمل دراسته في كلية الحقوق بجامعة القاهرة. الشاب ده سكن في حي الدقي، ومكنش معاه فلوس كتير، يعني على قد حاله زي أي مغترب. ​الشاب ده كان اسمه صدام حسين! ​صدام كان متعود يروح مطعم مشويات معروف في الدقي، وكان غاوي أكل ساندوتشات "الإسكالوب" و"الروز بيف". الأيام بتضيق وتوسع، وفي أوقات كتير مكنش بيبقى معاه ثمن الأكل، ولأنه عزيز النفس ومبيحبش يتحرج، مكنش بيروح بنفسه.. كان يقعد على القهوة ويبعت واد شغال هناك لصاحب المطعم ويقوله: ​"صدام الطالب العراقي عاوز ساندوتشات، وهيدفع لما الفلوس تجيله." ​صاحب المطعم المصري، بجدعنة ولاد البلد والشهامة المعروفة، مكنش بيرد الطلب أبداً. كان يلف الساندوتشات ويبعتها وهو مبتسم. صدام كان بيسدد اللي عليه فعلاً، بس ساعات كانت الأمور بتتأخر بالشهور، ومع ذلك صاحب المطعم عمره ما قاله "لأ" ولا كسفه. ​و​مرت السنين، والشاب المغترب اللي مكنش لاقي ثمن الساندوتش رجع بلده، والدنيا دارت وبقى هو رئيس جمهورية العراق! ​لكن صدام حسين منسيش الجدعنة. في يوم من الأيام، وهو رئيس، افتكر صاحب المطعم، فقرر يرد الجميل بطريقة تليق برئيس دولة. وجاب مندوب من الرئاسة العراقية، وبعته لمصر لحد المطعم بتاع الدقي، ومعاه شنطة فيها 10 آلاف دولار (مبلغ ضخم جداً وقتها) كنوع من رد الدين والشكر على وقفته معاه أيام الكحرتة. ​المندوب الرئاسي دخل المطعم بوقار وهيبة، وقابل الراجل صاحب المطعم وقاله: "الرئيس العراقي صدام حسين بيسلم عليك، وبعتلك المبلغ ده تعويضاً عن الديون القديمة وأيام زمان." ​تفتكروا الراجل المصري رد قال إيه؟ بكل عفوية وخفة دم مصرية أصيلة، من غير ما يستوعب يعني إيه "رئيس دولة"، سأل المندوب ببراءة مضحكة جداً وقال: "هو الأستاذ صدام لقى شغل؟!" 🤦‍♂️😂 ​الراجل افتكر إن "صدام" ربنا كرمه واشتغل موظف في شركة ولا لقى وظيفة كويسة فبيسد اللي عليه! الموقف ده لما وصل لصدام حسين، انفجر من الضحك، وبقى يحكيه لكل الوزراء والمسؤولين في العراق وهو ميت على روحه من الضحك من خفة دم المصريين وبساطتهم. ​ومن ساعتها، بقت الكلمة الشهيرة لصدام حسين: "اللي يغلط في مصري، كأنه غلط في صدام شخصياً". ودي حكاية من الحكايات اللطيفة اللي بتدور على صفحات السوشيال ميديا، ورغم إن المؤرخين بيشوفوها (أسطورة شعبية) ملهاش توثيق رسمي، إلا إنها بتعكس بجد خفة دم المصريين وجدعنتهم..." #قصه_في_الخمسينه

About