Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@n9_st: هدف ليونيل ميسي اليوم ياساتر 🔥🥵 #مصمم_فيديوهات🎬🎵 #لحضات_نادرة_في_كرة_القدم🔥 #تيم_الكرة_المستديرة💎 #ليونيل_ميسي🇦🇷 #حمودي_ديباي🍋
عـلاوي لـيونيـل 𓃵
Open In TikTok:
Region: IQ
Sunday 28 June 2026 04:50:31 GMT
19464
1985
12
103
Music
Download
No Watermark .mp4 (
3.01MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
2.44MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
𝓟𝓻𝓮𝓿𝓲𝓮𝔀 𝓣𝓮𝔁𝓽 :
اليو مسي وينك كرستيانو
2026-06-28 08:12:36
0
🥺يا حسين🥺 :
🥰🥰🥰
2026-06-28 06:15:13
0
محمد ال صالح :
🥰🥰🥰
2026-06-28 05:39:51
1
{حہمہؤد} ꧁꧂. ♕😜 :
♥️♥️♥️
2026-06-28 08:34:41
0
Eyes of the night :
🤩🤩
2026-06-28 07:56:02
0
علي العبادي :
🥰🥰🥰
2026-06-28 06:33:22
0
مازن الدليمي :
🥰🥰🥰
2026-06-28 05:36:32
0
ايوب :
🥰🥰🥰
2026-06-28 05:02:19
0
عمر العميد :
🥰🥰🥰
2026-06-28 05:25:39
0
{راموس}😔😞 :
🥰🥰🥰
2026-06-28 08:06:19
0
To see more videos from user @n9_st, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
GhAr 🏠 / BhAnDa 👤 #سوہناپنجاب❤️🌾 #پیندا_والے🏴❤ #viral
i wanna be yo gf 😚
ပေါတောတောနဲ့ပါဆိုကွာ🥹#မြင်ပါများပီးချစ်ကျွမ်းဝင်အောင်လို့🤒🖤 #viralvideo #fyppppppppppppppppppppppp
سنة 1960، كان فيه شاب عراقي أسمر وطويل، جه مصر علشان يكمل دراسته في كلية الحقوق بجامعة القاهرة. الشاب ده سكن في حي الدقي، ومكنش معاه فلوس كتير، يعني على قد حاله زي أي مغترب. الشاب ده كان اسمه صدام حسين! صدام كان متعود يروح مطعم مشويات معروف في الدقي، وكان غاوي أكل ساندوتشات "الإسكالوب" و"الروز بيف". الأيام بتضيق وتوسع، وفي أوقات كتير مكنش بيبقى معاه ثمن الأكل، ولأنه عزيز النفس ومبيحبش يتحرج، مكنش بيروح بنفسه.. كان يقعد على القهوة ويبعت واد شغال هناك لصاحب المطعم ويقوله: "صدام الطالب العراقي عاوز ساندوتشات، وهيدفع لما الفلوس تجيله." صاحب المطعم المصري، بجدعنة ولاد البلد والشهامة المعروفة، مكنش بيرد الطلب أبداً. كان يلف الساندوتشات ويبعتها وهو مبتسم. صدام كان بيسدد اللي عليه فعلاً، بس ساعات كانت الأمور بتتأخر بالشهور، ومع ذلك صاحب المطعم عمره ما قاله "لأ" ولا كسفه. ومرت السنين، والشاب المغترب اللي مكنش لاقي ثمن الساندوتش رجع بلده، والدنيا دارت وبقى هو رئيس جمهورية العراق! لكن صدام حسين منسيش الجدعنة. في يوم من الأيام، وهو رئيس، افتكر صاحب المطعم، فقرر يرد الجميل بطريقة تليق برئيس دولة. وجاب مندوب من الرئاسة العراقية، وبعته لمصر لحد المطعم بتاع الدقي، ومعاه شنطة فيها 10 آلاف دولار (مبلغ ضخم جداً وقتها) كنوع من رد الدين والشكر على وقفته معاه أيام الكحرتة. المندوب الرئاسي دخل المطعم بوقار وهيبة، وقابل الراجل صاحب المطعم وقاله: "الرئيس العراقي صدام حسين بيسلم عليك، وبعتلك المبلغ ده تعويضاً عن الديون القديمة وأيام زمان." تفتكروا الراجل المصري رد قال إيه؟ بكل عفوية وخفة دم مصرية أصيلة، من غير ما يستوعب يعني إيه "رئيس دولة"، سأل المندوب ببراءة مضحكة جداً وقال: "هو الأستاذ صدام لقى شغل؟!" 🤦♂️😂 الراجل افتكر إن "صدام" ربنا كرمه واشتغل موظف في شركة ولا لقى وظيفة كويسة فبيسد اللي عليه! الموقف ده لما وصل لصدام حسين، انفجر من الضحك، وبقى يحكيه لكل الوزراء والمسؤولين في العراق وهو ميت على روحه من الضحك من خفة دم المصريين وبساطتهم. ومن ساعتها، بقت الكلمة الشهيرة لصدام حسين: "اللي يغلط في مصري، كأنه غلط في صدام شخصياً". ودي حكاية من الحكايات اللطيفة اللي بتدور على صفحات السوشيال ميديا، ورغم إن المؤرخين بيشوفوها (أسطورة شعبية) ملهاش توثيق رسمي، إلا إنها بتعكس بجد خفة دم المصريين وجدعنتهم..." #قصه_في_الخمسينه
People will smile in your face and stab you in the back without hesitation. Mike Tyson learned that the hard way and he’s dropping gems so you don’t have to. Know who’s really in your corner because everybody around you isn’t for you. Stay sharp. 🙏 #FYP #Motivation #Boxing #MikeTyson #Mindset
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy