@talbam31: הדרך לגהנום רצופה כוונות טובות……. נב אני צוחקת זה מקסים ומובן וחמודים כולם נב 2 אני האדם הכי חיובי בעולם ויודעת באמת לקחת רק טוב מכל דבר אבל עדיין עומדת מאחורי זה שתוך כדי הוקרת התודה והאופטימיות אפשר גם לפרוק הכל ולהוציא הכל רגשות נועדו להרגיש אותם לא להכחיש אותם