الامتحان كان سهل و كنت عارفه الاجابات الصح و ايدي كانت بتختار الغلط اقسم بالله هنفجر من القهر انا ليه بعمل كدا اقسم بالله سهل سهل سهل انا عملت كدا لي يا دوب اجيب النص
2026-06-28 09:45:01
298
' 𝐇 ُ💕 ' :
احل انا يعني ؟!
2026-06-28 15:12:58
206
﮼ميدو🐺 :
23و24 اى
2026-06-28 18:24:43
0
K1RAA :
يشباب ازاي تعليل مش تفنيد
2026-06-28 14:32:29
96
مداهم 777 :
انا دخل جروب من اول امتحان الفرنساوي ونزل الفرنساوي قبل اللجنه والحمد لله طلع صح والعربي بردو عدت علي خير عقبال الباقي
2026-06-28 18:56:14
2
wrdanei 🧠🚀 :
هو انا الوحيد اللي كتبت نهاية القصة عنشاب اسمه احمد😂😂
2026-06-28 17:19:03
14
حبيبه🇪🇬 :
انا عملتها استدراك يجدعانننن
2026-06-28 16:21:49
14
مــي❣️ :
دي مجله دي ولا اي🙂
2026-06-28 14:46:09
16
Malakk❣️ :
نصب نعت؟
2026-06-28 16:56:23
5
☆ســلــ👸🏻ـمـــي||sałmã☆ :
هيا ازاي م استدراك😂
2026-06-28 16:06:45
8
چَنّة جَمَالُ الّدِينْ :
هي الوزاره مش هتنزل إجاباتها بدل ما كل مدرس بيحل حاجه
2026-06-28 13:43:10
22
Mustafa⚡ :
أنا في تانية ثانوي وطالع تالتة قطعة احمد زويل سهلة جدا علفكرة
2026-06-28 18:42:26
0
Mero🥰 :
كان معايا من قبل اللجنه
2026-06-28 18:27:40
0
بقول يا استاذ(محمد)😍❤ :
خمسه هتبقا اي
2026-06-28 15:42:23
0
Z. A. K. i :
علمتوا ١٢ اي يا جدعان
2026-06-28 17:32:51
0
ASH ASH | أَش أَش :
الإزدراء طلعت ايه
2026-06-28 16:16:32
1
محمد عنبه :
سؤال ١٢ ايه؟
2026-06-28 16:08:55
0
𝖓𝖔𝖍𝖆|نُـهـى :
سؤال 31 بعد بادئه جايب علامه تعجب ف كده مزج بين الانشائي والخبري صح لكن الاول انشائي بس ؟
2026-06-28 16:15:08
0
أحـــمــــد ســــــالــــــم❤️ :
هتبقي تصريحيه ولا مكنيه؟؟؟
2026-06-28 16:27:43
0
غـ𓂀ـآده :
انتوا ليه مش حاسبين التوتر و الحر وكل افكار الطلاب وقتها
2026-06-28 18:24:24
3
محمد عنبه :
سؤال ٣٠
2026-06-28 16:12:22
0
تسنيم :
يارب الاجابه تطلع تعليل لان اخويا عملها تعليل
2026-06-28 16:31:29
3
Gamil Mohamed :
احا انا ناقص ٣٠ درجه 😳
2026-06-28 16:14:48
4
Yara :
شيلنا
2026-06-28 17:43:01
0
To see more videos from user @osamahamad990, please go to the Tikwm
homepage.