@alarabiya_egy: انهيار وبكاء الأمهات وطالبات الثانوية بعد امتحان اللغة العربية: ضيعوا تعبنا طول السنة الوقت غير كافٍ والمراقبون وتَّرونا وبلا رحمة #العربية_مصر
امتحان العربي كان سهل جدا وكله من مراجعة المستر لدرجة اني حجزت معاه السنة الجاية كمان
2026-06-28 13:47:34
1290
🥷🥷🔥 :
لا بس موسم ده مش عجبني
2026-06-28 12:10:13
1035
𓁇....SYDL...𓁇 :
انا بضحك وانا تالته دا طبيعي ولا انا اتجنيت
2026-06-28 12:26:41
498
Mohamed Zizo :
الفيلم الحمضان بتاع كل سنة
2026-06-28 12:46:15
327
Nona💘 :
ما زعلتش علي الامتحان قد ما زعلت علي دموع ماما
2026-06-28 13:23:27
219
Dr. Abdo :
دي اسطوانه كل سنه
2026-06-28 12:56:05
112
𝓜𝓸𝓪𝓶𝓮𝓷🤷🏻♂️ :
ربنا يطفى النار الى جواهم و يريح قلوبهم وقت النتيجة
2026-06-28 11:43:57
119
WWE26🇪🇬 :
وليه مش بيتكلموا علي الأزهر كدا احنا قربنا نخلص امتحان ومحدش يعرف ان احنا امتحنا أصلا 🥺💔💔
2026-06-28 12:38:09
24
🇸🇦⚔️ :
الحين بعد ذا كله يجيبون ٩٨.٨٠
2026-06-28 18:34:59
13
Omar 55 :
لا الموسم دا مش عاجبني الصياح مش زي كل سنه
2026-06-28 16:27:43
9
amira :
الفيديوهات الي بتظهرلي وانا شهاده السنه الجايه
2026-06-28 12:39:46
15
𝓐𝓱𝓶𝓮𝓭🍂🫧 :
اروع موسم
2026-06-28 11:36:20
252
Aaaaa :
ايوا يعني ياجماعه ماهو امتحان ثانويه عامه مش حضانه مستنين اي يعني
2026-06-28 13:35:03
6
رحاب احمد حسني :
الواحد مجرب والله ف بنتي بس عاوزه ااقول للكل أن الثانويه العامه دي مش اخر الدنيا انا بنتي كانت من الاوائل كل سنه من اولي ابتدائي ظهري اتقطم السنة اللي فاتت وجابت 63ونص وكانت نكسه ليا وليها بس كان اهم حاجه عندي صحتها ونفسيتها وإني ااقف واشجعها وقلتلها ده نصيب واكيد ربنا شايل لنا الخير ومرضيتش تدخل اهليه ولاخاص قالت هدخل بمجوعي الكليه اللي تجيب محموعي واللهم لك الحمد دخلت آداب قسم انجليزي اللهم لك الحمد جابت امتياز السنه دي المقصد من كلامي اشجع الأهالي والولاد وااقولهم متخافوش ربنا عوضه احسن وأكرم من اي حد ومنهم لله كلهم على اللي بيعملوه مع الولاد
2026-06-28 12:01:37
172
aser🇬🇧 :
يمزه لو بتذاكرو هيبقي سهل
2026-06-28 12:37:04
17
٠_٠ :
الحمدلله اني مش لوحدي علشان كنت هعمل حاجه في نفسي بالطلاق
2026-06-28 13:49:24
7
To see more videos from user @alarabiya_egy, please go to the Tikwm
homepage.