@_azzawi0:

﮼زهراء،العزاوي🔥🦅
﮼زهراء،العزاوي🔥🦅
Open In TikTok:
Region: IQ
Sunday 28 June 2026 13:31:00 GMT
1102
207
0
6

Music

Download

Comments

There are no more comments for this video.
To see more videos from user @_azzawi0, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

يا صياد الطيور يا خالي .. صُباعك عن زناد الموت  انا عصفور ضعيف الحال .. ولا كفّيش لعيالك قوت   انا العصفور .. ولي في الخضره والميّه انا المولود .. على كفوف الجناينيّه بقول تغريد .. نغمها شديد قريب وبعيد ياخذني الشوق .. على جناحو وابقى وحيد بقول تغريد .. نغمها شديد علىالسامعين ياخذني الشوق .. على جناحو وابقى وحيد يا صياد الطيور يا خالي .. لعود ثاني لا أنا حيران .. ولا محزون ولا فرحان  ولا بشبع غُنى والحان .. ولا بحكي مع النِسمه   ولا بشكي من القِسمه ..  ولمّا الدنيا تبكيني .. اقول دي مصيرها مبتسمه  وأديني سنين على ده الحال .. بقاسي المر والبطّال   يا صياد الطيور يا خالي .. بشوف الصقر .. فارد في الهوى باعو واتباعو نشرهم .. في الفضا جاعوا طيور ثانيين .. صُغار مساكين جواعى لكن لا هم نايمين .. ولا صاحيين عشان نابو ومِخلابو .. تلاقي الكل احبابو ودنيا تخاف من القوه .. وجوالدنيا مش هوّ  بشوف بلبل غريب .. بيرقص رقصة المذبوح  في هفّة ريح .. سقط عشّه وفين حيروح وأديني سنين على ده الحال .. بقاسي المر والبطّال  يا صياد الطيور يا خالي .. يا صياد الطيور .. حافظ على الخرطوش ده مية عصفور .. كمان قدّي ما يستاهلوش حداك الصقر .. لو تضرب على وكره تلاقي اللّحم متكوّم .. ولا بياكلوش طاوعني ارميها من ايدك .. طاوع وارجع هزيل لحمي .. لا حيفيدك ولا ينفع شوفلك طير تاني .. واعيش انا مرتاح البال وأديني سنين على ده الحال .. بقاسي المر والبطّال     يا صياد الطيور يا خالي ..🎶♥️👑 @Georges Wassouf    كلمات: احمد فؤاد نجم  ألحان: شاكر الموجي  تاريخ: 1990 . . . #WelcomeWassouf #ياصياد_الطيور #سلطان_الطرب #Sing_Oldies #page_old_songs
يا صياد الطيور يا خالي .. صُباعك عن زناد الموت انا عصفور ضعيف الحال .. ولا كفّيش لعيالك قوت انا العصفور .. ولي في الخضره والميّه انا المولود .. على كفوف الجناينيّه بقول تغريد .. نغمها شديد قريب وبعيد ياخذني الشوق .. على جناحو وابقى وحيد بقول تغريد .. نغمها شديد علىالسامعين ياخذني الشوق .. على جناحو وابقى وحيد يا صياد الطيور يا خالي .. لعود ثاني لا أنا حيران .. ولا محزون ولا فرحان ولا بشبع غُنى والحان .. ولا بحكي مع النِسمه ولا بشكي من القِسمه .. ولمّا الدنيا تبكيني .. اقول دي مصيرها مبتسمه وأديني سنين على ده الحال .. بقاسي المر والبطّال يا صياد الطيور يا خالي .. بشوف الصقر .. فارد في الهوى باعو واتباعو نشرهم .. في الفضا جاعوا طيور ثانيين .. صُغار مساكين جواعى لكن لا هم نايمين .. ولا صاحيين عشان نابو ومِخلابو .. تلاقي الكل احبابو ودنيا تخاف من القوه .. وجوالدنيا مش هوّ بشوف بلبل غريب .. بيرقص رقصة المذبوح في هفّة ريح .. سقط عشّه وفين حيروح وأديني سنين على ده الحال .. بقاسي المر والبطّال يا صياد الطيور يا خالي .. يا صياد الطيور .. حافظ على الخرطوش ده مية عصفور .. كمان قدّي ما يستاهلوش حداك الصقر .. لو تضرب على وكره تلاقي اللّحم متكوّم .. ولا بياكلوش طاوعني ارميها من ايدك .. طاوع وارجع هزيل لحمي .. لا حيفيدك ولا ينفع شوفلك طير تاني .. واعيش انا مرتاح البال وأديني سنين على ده الحال .. بقاسي المر والبطّال يا صياد الطيور يا خالي ..🎶♥️👑 @Georges Wassouf كلمات: احمد فؤاد نجم ألحان: شاكر الموجي تاريخ: 1990 . . . #WelcomeWassouf #ياصياد_الطيور #سلطان_الطرب #Sing_Oldies #page_old_songs

About