@saimengloo: Part 1 Hari ini terserempak dengan seorang "pelumba tersembunyi" di jalan raya. Sepanjang jalan asyik cucuk belakang kereta saya, sampai saya ingat saya sedang berlumba dalam Initial D. Padahal destinasi saya cuma nak balik rumah dengan selamat. 🏎️🤣 Pemandu yang benar-benar hebat bukanlah yang memandu paling laju, tetapi yang memastikan semua orang selamat sampai ke destinasi. Tekan minyak memang semua orang boleh, tapi tahu bila nak tekan brek... itulah baru namanya kemahiran sebenar. 🙏🙏🙏 Part 1 今天路上偶遇『隐藏版赛车手』,一路贴尾、压迫感满满。我差点以为自己参加了《头文字D》,结果我的目的地只是安全回到家。🏎️🤣。。 真正厉害的车手,不是开得最快;而是能让所有人都安全到家。会踩油门谁都会,会踩刹车才叫技术。🙏🙏🙏

loomeng
loomeng
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 28 June 2026 15:05:11 GMT
756380
10068
346
600

Music

Download

Comments

aruzgrab
☢️M.F.M☢️ :
aku kalo jumpa mcm ni aku akan lg slow
2026-07-15 05:38:59
911
fwidator
Yed :
Plat J apa nak heran
2026-06-30 12:49:48
334
thisisbeto3
Beto.rozaini :
x axia,bezza dgn myvi...slalu jmpe cmni
2026-06-30 02:26:01
485
norsalamibinramlee
norsalamibinramlee :
kereta sebelah kiri boleh memotong tu maknanya.....lane hogger sepanjang kanan
2026-08-21 02:44:59
28
kodomo.lion_
Chonks :
Lane hogger dan dashcamnya
2026-08-24 04:19:15
21
azam.omar40
AZAm :
cerita awk sgt sopan berbahasa...xde kata2 kesat/marah. betul tu...kita utamakan keselamatan bukan kelajuan
2026-06-30 12:36:45
135
acu8857
Acu88 :
tau ko nk blik rumah,klu nk santai² tgok pemandangan,atau nk santai sambil flsh back kenangan duduk jer lorong kiri dan pastikan kelajuan pun ikut standart jln raya,sbb atas jln ni masing² ade tugas die.
2026-07-19 13:32:32
19
azlin.azlin128
azlin.azlin128 :
Video separuh cerita xleh percaya. Mungkin ade sebab dia mcm tu. Cuba bagi video sebelum kejadian.
2026-07-15 15:29:37
9
ayie..impak..maksima
ayie impak maksima :
Nmpk dlm tu ada
2026-06-29 01:51:19
208
thisisaiso
thisisaiso :
JTX 4118
2026-06-29 01:51:33
42
fazrulsahfuan
Faz_28 :
Kekadang tujuan kita nak pegi cpt blik cpt tpi ade yg panas hati cucuk ii
2026-07-16 04:00:39
8
lynne0001
Lynne0001 :
kan tengan keluar susur tu...org macam ni tak payah bagi muka....jenis tak menyabar
2026-08-24 20:19:15
10
sydazakarai
syda zakaria :
aq pelik la knape dia org bawak saga, axia, myvi, bezza, boleh bawak laju lebihh 120km/j,, mungkin sbb kreta adik2 aku, so ya la kreta org, tp aq bawak rasa macam takot x slamat, rasa ringan, jd dok line kiri je kalau bawak kreta dia org,
2026-07-15 20:46:20
8
syahjan_zainol
Do@RoDa :
Bdak2 bru nk up dak pun smlm mimpi bewak lambo🤣🤣🤣
2026-06-29 02:01:59
69
alexrodriguezsixseven
inactive :
ni sebab aku nk pakai bumper besi dekat viva aku🗿
2026-07-15 17:13:34
10
king943a
King934A :
kalau repot dkt app dia dpt saman ke tnya je
2026-06-30 03:49:01
8
dianamasturatmx
Diana :
meluat betul dgn jenis yg mencucuk2 ni..kalau keta dok lane kanan n bwk slow sgt faham la mencucuk sruh ke tepi..hat ni mmg mmg saje nk cari pasal
2026-07-14 13:19:45
9
blackbeard00x00
View replies (1337) v :
lane kiri lagi laju dari kanan. mana xhangin membe tu.
2026-07-15 20:15:08
6
aa337448
Raso͜͡Pariso :
drive rileks sikit tak boleh ke? 😅 semua mengelupur nak cepat padahal jalan smooth ja
2026-06-29 10:06:27
12
hahahaha012340
SomeOne :
HAHAHAHAHAHA
2026-07-15 23:21:22
1
madewithsoul9
🎼soulmadeSTUDIO🎼 :
Member dia juga tu. dh ramai sgt org buat konten mcm ni. Lagi2 klau time konvoi..
2026-08-21 13:41:02
1
thekopiais
kopiais :
kelam kabut nak gi mana
2026-07-15 21:16:28
4
jeyyy_joo
jeyy :
Wtf asal semua orang kata ni lane kiri😂, cuba tengok betul ii driver kereta belah mana? Takkan la axia tu left hand drive kot .
2026-08-23 14:55:19
4
faiz22539
faiz22 :
jap stering dia belah kiri??🤔
2026-07-16 01:20:51
4
To see more videos from user @saimengloo, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About