dill ko nae hota Kuch itni taiz drive krty huway....
2026-06-29 09:13:45
65
ح🌙 :
Bhai Tujhy pata ha Naw revive nhi hu sakta 😭
2026-06-29 02:07:53
127
𝙏𝙤𝙛𝙛𝙮𝘽𝙚𝙖𝙧 🧸 :
heyyyyyyy this type of driving 🤌🏻😌❤️🩹
2026-06-29 04:17:13
24
Hania 🌷✨ :
chala a rahy Hain daar mujhy lag raha ha 😅🥰😳
2026-06-30 19:15:26
24
Syfee :
ambulance 115
2026-07-16 11:30:01
2
SHIDDAT :
fpp hai
2026-07-04 04:44:54
3
islam ki shezadi :
asey log hote tu pagal hai . pr phr bhi maza ata hai pagal pan krne ka .
2026-07-17 16:31:08
2
Shaheer Khan :
heavy
2026-07-02 19:16:03
2
Rizwan Ali S :
2026-06-29 21:21:59
2
Bangash 💸🏴 :
Bhai recall nai hai
2026-07-10 10:14:03
3
ہارون بٹ :
itna Garmi me apna nahi to agla ka khyal kar lia karo
2026-06-30 09:07:40
4
gufranqureshi4433 :
bhai apke liye playground he lekin kisi ki zindagi he ye
2026-07-05 20:48:48
2
hanzalaimdad :
Allah pak hidayat dy or sb bike walon ko hifzoaman main rakhy Ameen
2026-07-06 13:05:46
2
Alyankhan :
2026-06-29 11:40:13
4
Khan🫀😘 :
Geo
2026-06-30 08:32:16
1
🍃☕Rizwan 💞💞💞khan :
Zara speed meter b dikha dety
2026-06-30 04:30:26
1
Muhammad Zeeshan :
No hate, bro, but I don't like this content. I'm a biker, and I know many of you are too. If he had hit a biker, we'd all be saying, "RIP." So please think about it.
2026-07-14 23:26:30
1
جٹ صاحب 👑🔥 :
Bhai gari ki speed itni hai ya 2x ki hai speed
2026-07-09 23:27:41
2
Anmol Shazdi :
wanted🤌🔥🤝
2026-07-15 11:09:19
2
To see more videos from user @rip18december, please go to the Tikwm
homepage.