@farhan_an088: POV : every toll #supramk4 #fypシ

Ann
Ann
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 29 June 2026 06:13:29 GMT
968088
74845
358
7257

Music

Download

Comments

lockmanbdaxcargo
Lockman Bdax Cargo :
betul kata toretto...that only thing that matters is who behind the wheel...kereta dibeli dengan duit dah ada...ilmu shifting masih fault😁
2026-07-04 12:03:51
2425
shah.suzy
Shah Suzy :
Keta dh power bang.. tpi tgn tu kne upgrade jugak kasi power.. risau tgk masuk gear gegel2
2026-07-04 18:15:41
747
top_g1974
Top G :
Kete ape nie. Power betul
2026-06-29 12:56:13
698
mier.l0
𝙢𝙞𝙧 𝙩𝙬𝙚𝙣𝙩𝙮 :
tgok dlm mcm supra 🗿 betul kn kalau slh
2026-07-01 11:27:07
245
eshya84
❤️Eshya84❤️ :
mcm tak releks je tekan gear.. npe
2026-07-02 09:50:41
82
mene442025
🎮 No_Limit.exe 🎮 :
bad shifting 😂
2026-07-06 10:21:54
7
totoimilio
FD :
Hahaha belajar lagi bang.. esok lusa insyaAllah tak gigil
2026-07-21 01:44:03
26
khairulfarez185
Khairul Farez :
first time bli kete mcm ni ke
2026-07-01 12:23:27
17
hazwan388
Along_hatchback :
knpaa mcm gabra jee. 😁😁
2026-07-01 13:05:15
11
peakyhridoy
Peaky Hridoy :
im next Billionaire In my Family 📈
2026-06-29 06:17:48
89
williamdesilva
William's Gn2 :
after seeing everyone's comment about bro shifting gear. I believe why he's shifting like that it's because he's using his right hand to record this pov. Correct me if I'm wrong ✌ No hate guys
2026-07-26 06:22:42
10
diegoparjo82
DiegoParJo :
betapa x ratanya jalan kt Malaysia
2026-07-02 14:29:27
6
xxfazlinxx
ف :
Nk jgk
2026-07-16 23:08:17
1
midi_handcraft
تارو~🇲🇾~Midi :
mantap dan mahal kete abgku... tapi beli la satu neck holder utk record abgku..shift dgn steer pkai sbelah tgn = risk..
2026-06-30 16:22:58
12
taknaktahu003
〽️ :
stim teruk bersin dia abg an semoga dapat pakai satu hari nanti amin🤲🏻🤲🏻
2026-06-29 18:02:30
17
ameer.c0m
encikameer0 :
beli spec yang boleh rakam tu ann senang tak membahaya kan
2026-07-01 11:28:31
8
nurfatin1002
F A T I N 💋 :
macam tengah bawak ni ann.. melenggak ke atas nk tengok jalan😆😆😆😆😆
2026-06-29 07:11:42
5
dearleynaa
sincerelylina :
stututu
2026-06-30 13:51:11
12
jhr.along3k0
👑ALONG3K👑 :
Turbo aku idamkan
2026-08-06 16:25:43
1
amly_6272
Amlee🍉 :
2026-07-25 14:09:47
4
motivanote
motivanote :
supra kan
2026-08-06 10:06:56
1
mirullez
ミルレス :
merdu betul bunyi bersin
2026-07-05 15:04:14
3
tengkuazwan65
tengkuazwan6 :
Apa kata beli strap kat dada ke, kepala ke. Record tanpa pegang phone. Kan lebih selamat dan boleh fokus memandu👍🏽
2026-08-21 12:20:33
1
fareezmusa0
Bone :
just a 2 cent advice. kereta mahal faham, belilah action camera rasanya murah bagi kamu. ataupun phone holder yang letak dekat leher
2026-08-16 02:49:34
2
To see more videos from user @farhan_an088, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About