@eyma_wawa: Memang menjadi ya instant stain remover pen ni. Kesan kotoran dekat baju boleh terus hilang #bigplusmalaysia #instantstainremover #instantstainremoverpen #foodspotcleaner

Wawa | Aktiviti dengan anak✨
Wawa | Aktiviti dengan anak✨
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 29 June 2026 06:37:57 GMT
256348
1660
87
798

Music

Download

Comments

inalyn120
Sikulitgebumulus :
datang Drpd Komen akak Yang pau dia jatuh Dalam kuah yg berminyak😂
2026-08-10 08:25:25
90
ummqorni
Amy Sue Shop :
DATANG DARI BA AQEELAAAA. HAHAHAHAH
2026-08-25 13:09:46
23
makhluk4llah_99
makhluk4llah_99 :
Dtg Dr vid sis yg baju dia kena mknan tu.. Ok nak kena checkout ni 1
2026-07-30 00:33:35
27
bungalawa96
Hidayah 🌿 :
Datang dari akak yg jatuhkan bao dia 😁.
2026-08-02 10:00:50
36
firzathrh
Pija🌻 :
Kalau baju yang dah basuh tapi kesan masih ada, boleh hilang ke
2026-07-31 16:23:54
1
waniiii98
Waniiiiiii :
kalau kesan makeup dekat tudung berkesan tak?
2026-07-27 02:21:59
1
shaaa4297
shaaa :
macam kene minyak boleh tanggal tak
2026-07-31 06:30:22
0
sn_sitiii
ೀ⋆。˚ 𝓢𝓲𝓽𝓲 ೀ⋆。˚ :
apa2 stain pun boleh ke?
2026-08-15 03:01:08
0
nrhytshk
Nrhytshk🥰 :
method dia cemana? ada cecair ke dlam tu?
2026-07-30 06:56:48
0
azifahsafi
AzifahSafi :
semua jenis pakaian bole ker. atau ade specific material yg tak bekesan
2026-07-31 11:42:01
0
_syitah88_
_syitah88_ :
wah function.. wajib simpan handbag satu ni..
2026-07-08 00:25:37
0
folabi0406
apan malik :
klau kesan pen bulih ka
2026-07-31 02:40:59
0
tinted.kereta.gomb
tinted kereta gombak :
kalau kena colour air dengan pen hilng ke?
2026-07-29 12:55:07
0
soanaa12
Nasoo_ :
yaAllah sesuai untuk aku ni
2026-07-31 08:25:59
0
rose855909
rose8559 :
kulit mcm mn.. ada reaction x?
2026-08-09 07:06:54
0
yana.lieyana
Yana Lieyana :
Terus hilang. Takpayah beria sental 😍
2026-06-30 06:42:39
0
safiya_auliya
Teayah :
wah.. function teruk ni
2026-06-29 06:48:03
0
alyanadzirah25
AlyaNadzirah | Ibu AireenAryan :
Okayy nk beli buh dalam bag
2026-06-29 15:23:01
0
seroja4196
Seroja :
slmt ke utk pkaian brwarna,isau gk tkut mcm clorox🤭
2026-07-30 23:00:20
2
capital9293
Ms Aa :
SYa dtg dri akK pau tumpah dlm kuAh kari 😜😌.. By the wat function teruk ni. Boleh beli simpan dlm beg mak2
2026-08-13 04:14:45
1
putri.zahra.zahra5
Putri Zahra Zahra :
sis.. kalau baju uniform sekolah anak hilang tak.?
2026-07-29 12:42:13
0
puteriawan05
Tulip's :
done purches twin sis.. kalo jd nnt sy masuk dlm ni lg eh😁
2026-07-27 03:46:40
0
seriwardah_
Ummi Ayden's :
Dekat baju toddler boleh tak? Anak saya tiap kali makan kat luar, mesti comot😅
2026-07-29 06:33:14
0
teeyana777
Teeyana :
kesan pen boleh hilang tak...nak try nanti
2026-08-30 08:03:49
0
ibuandammar
Hanis | Ibu Ammar and Adam :
Function nyaaaaa. Suka pulak berus dia macam tu. Nampak senang sikit nak tonyoh
2026-06-30 07:30:52
0
To see more videos from user @eyma_wawa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About