@haniszulkefli: Semalam saya ada terbaca satu threads, dia tanya since PERKESO dah lindungi kita 24 jam, perlu lagi mencarum takaful/insurans? Walaupun PERKESO sekarang dah cover 24 jam, kita kena faham skop dia: * Perlindungan hanya jika kematian atau hilang upaya disebabkan kemalangan * Amaun pampasan pula berdasarkan pengiraan PERKESO, biasanya lebih rendah berbanding takaful Sebab tu, takaful masih penting untuk: * Dapatkan perlindungan yang lebih menyeluruh & optimum * Bantu cover kos hidup & komitmen bila berlaku musibah * Bagi “buffer kewangan” untuk keluarga kalau berlaku apa-apa Kalau anda nak tahu macam mana nak pilih takaful yang sesuai ikut situasi & bajet anda, ​BOLEH COMMENT KPT👇

haniszulkefli
haniszulkefli
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 29 June 2026 09:45:00 GMT
856
24
0
1

Music

Download

Comments

There are no more comments for this video.
To see more videos from user @haniszulkefli, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About