@ooiliangchia: Kedah majuuuuuuuuuuu!!!!

Chiaaaaaa
Chiaaaaaa
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 29 June 2026 11:14:21 GMT
149729
11200
495
479

Music

Download

Comments

littlelady.my
littlelady :
india kedah pun sama.. ada kwn opis org kulim, dia tanya, hg dah tengok ka gambaq tu.. lama dok fikir gambaq apa. rupanya movie depa dok panggil gambaq 😂
2026-06-30 01:53:15
548
zue15496
Zue :
Bestnya, kita di Kedah hidup harmoni, saya pun ramai kenalan Cina fasih ckp loghat Kedah. Terbaik la family you🥰
2026-06-30 08:41:26
317
bestcooker33
meimei 🇲🇾 :
saya dulu ada kawan dengan Chinese kedah, dia kerja dalam setahun pas tu kata saya nak balik kedah..saya tak sesuai duk sini .sini racist 😳 . pelik pulak rasa sebab company tu memang ramai Chinese. dia pun Chinese. dia kata tak selesa.
2026-08-02 16:05:39
156
subkikontraktormsk
subki :
kekalkan bahasa kita, bahasa kedah🥰
2026-06-30 02:40:53
164
vvnys.hhhh
Cloudnyshh🍃 :
Yeayyy kedah negeriku . Kedah tang mana?
2026-07-01 00:16:45
61
nurjannahgaleri2
Hijrah To Istiqomah :
bos saya ambil video bos... nak letak dalam tt saya boleh. Nak tunjuk kat seluruh Malaysia bahawa kita di KEDAH setiasa makmur walaupun berbilang bangsa dan agama😊
2026-06-30 14:28:46
96
saina_g
Saina_G :
👍👍anak Malaysia
2026-06-29 23:37:43
92
lin.tsl
vtl001 :
Tu belum tengok yg kelate... Org luar memang xpaham kami tulis apa.. Semua dlm bhs kelate
2026-08-01 08:07:07
30
badzaman
Badzaman :
semua jenis biskut adalah ROTI..🤣
2026-07-01 13:50:21
37
ivybunbuns
ivybunbuns :
sy dr johor.. group chat dgn ank2 dlm bahasa melayu
2026-07-23 12:21:52
26
lisna.nurul.afza
MDH Stop Center :
sy org ke late. antara byk2 negeri dh pergi. Kedah mmg peramah👍
2026-07-02 01:32:03
31
whitelilli6
SF84 :
Kedah pantang kalah walau jatuh sakit dan rebahhh💪🔥
2026-06-29 23:38:51
38
tienalia
tien alia :
i’m a proud of kedahan. tahniah🥰
2026-06-30 10:54:57
21
bemeellen
bemeeellen :
best kan...byk bahasa digunakan dlm family😊
2026-06-29 11:26:40
28
rosidamohdariffin
rosida83 :
mantap anak malaysia
2026-06-30 00:31:46
19
wumenyana
LiyanaBerjaya :
comel la hahhahahah .kirim salam semuaaaa
2026-06-30 04:15:44
9
leftenan_bro_nori79
Samudera raya :
Mantap org kedah, org guaq mai support
2026-07-01 01:18:49
9
pemudapasmalaysia
Pemuda PAS Malaysia :
Mantap. Bahasa menyatukan kita.
2026-07-01 12:56:16
11
wahyuulong
Yuu :
sabaq ooi sabaq
2026-06-29 13:51:59
9
van_demawan80
Penyuwan_🇲🇾🍉 :
aku pi duk luaq negara dulu zaman 90an lama jugak, balik pelat Kedah tak hilang walaupun duk KL.
2026-06-30 11:51:40
9
doubleh401
doubleH401 :
Mantap brada
2026-06-30 14:46:49
0
zamil611
user6042903410951 :
suka Ada kwn cina ke India,sb sembang ckp BM walaupn aku jer seorg melayu..
2026-08-04 13:18:34
4
rchik_calm
R-Chik :
Mantap geng! 02!
2026-06-30 15:19:16
0
ishow_laju
I SHOW LAJU :
Belah kulim tak pernah jumpa lagi macam ni 👀
2026-08-23 07:42:04
0
pidautaramai
boy tok shadan :
kodiang hadir...
2026-06-30 12:30:31
0
To see more videos from user @ooiliangchia, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About