🩷🩷🩷
but scarry ok!! tempat ni memang menarik, duduk di tengah bandar georgetown, tapi hati² sebab kawan kepada adik saya, kena ganggu dengan 👻..haha dia sorg ja yang kena kacau, dia main ketuk tingkap,dia main macam sapu lantai kat dapur, lepastu dia seolah² ramas kulit telur kat dapur ya.Dorang dari genting holiday di sini, tapi block apa saya tak tau, dorang sampai penang waktu pagi hampir² subuh,