penat jadi provider.. semoga Allah hadirkan lelaki yg betul² hulurkan tangan saat diri ini lemah.. bukan membiarkan diri ini menyelesaikan semua masalah..
2026-06-30 15:48:21
86
_tuannasa'e_ :
bukan dia tersalah pilih, tapi memang dia pilih yang salah
2026-07-01 12:05:40
50
Mell :
Mungkin pasangan sy masih dilangit.🙁
2026-06-30 12:11:08
25
NuRaiNi's :
betul..sekarang tgh laluinya😭
2026-06-29 22:51:44
9
#PerempuanKacak :
ok kali ni setuju dgn pres..
2026-06-29 20:57:08
14
Lol :
Tak tau knp aku msih stay jdi wife wlpn dihina dimaki dicerca dicurangi berulang kli🥺
2026-07-25 08:01:58
5
Miss Leez :
😭😭😭😔 kadang tertanya dalam hati, kenapa selalu tak bernasib baik seperti orang lain
2026-06-30 14:52:12
16
Ayu.Arffn :
Pastu, bila i boleh bahagia ni
2026-07-03 06:24:20
7
🌷An ~Nur Homestay 🌷 :
Betul…rumah ada keta ada keje bagus bisnes ada anak sepasang tapi bab kasih sayang cinta gagal
2026-08-26 12:28:05
1
🔐 ساي اذماواتي :
asal pilih je salah..so aku pilih makan jelah tentu aku kenyang
2026-07-09 16:13:35
3
f40_787 :
Alhamdulillah dulu fikir xde luck tapi setelah audit diri, berdoa tanpa putus asa Allah hadirkan yg jauh lebih baik. Bkn xde luck sbnrnya tetapi ketika itu Allah sedang menyelamatkan sampailah waktu yg sesuai dgn kehendak Allah tu. Terus pula skrg tak reti nak independent🤭
2026-07-15 08:08:35
2
Amy Amyraa :
Sy salah sorang yg tidak beruntung😭.. tp kekuatan DTG tanpa Sy sangka untuk Sy undur diri dan memilih diri Sy dan anak². Sy nk anak² dlm persekitaran yg sihat. d mana masa kecil Sy, Sy dh merasai ibubapa bercerai Jd Sy kena kuat untuk urus emosi Andri supaya apa pn terjadi Sy xkn ulangi rasa sakit dlm bertahan lg dan toleh kembali. cukup anak² sahaja ad ikatan yg Xkan putus. d mana titik terendah Sy siang adalah untuk bangkit dan jauh dari manusia Nars.
2026-07-02 14:40:53
4
_Sofya :
Sy yg xde keje ni pun selalu dapat jantan yg salah bang.. Penat betul.. 🤣 Nk pusing2 cari oppa cari baiya kang duit pulak xde.. Sedih betul 🤣🤣
2026-08-06 10:33:34
1
Ibubakeryy :
hidup ni kan tempat ujian.. bkn sempurna. elok kot A,kot B problem, elok kot c Kot D pulak problem .. cara hati dan fikiran kita bertindak tu lebib baik. masalah sentiasa ada. kalau gembira jer,kita manusia lupa Tuhan.
2026-06-30 05:44:26
11
popo omah... :
2026-06-30 00:55:22
1
💎 M E L 💎 :
Kenapa content ni lalu kt fyp aku ni… adalah tiktok boleh baca isi hati aku…
2026-07-01 11:25:16
3
aLL.in :
alamak mcm salah group saya kali ni😅
2026-06-30 00:46:32
1
reedputra :
Allahumma sholiala Saiyidina Muhammad Wa'ala Ali Saiyidina Muhammad,.
2026-06-30 04:30:09
3
kedaisiscantik :
yup.nk kje je..bosan dh.asyik kecewa je...
2026-06-30 07:39:57
2
ᖇᗩᒍᗩ ᘔYᒪᗩ GᗩᗷᖇIEᒪᒪᗩ :
Thank you for understanding. This represents me.
2026-06-30 13:59:56
1
Khaulah al-azwar🍂 :
Wow ini kali komen waniter bnyk😂..
2026-07-01 01:47:05
2
To see more videos from user @radenlakjuna77, please go to the Tikwm
homepage.