@msscarbonara:

Kerstine
Kerstine
Open In TikTok:
Region: PH
Tuesday 30 June 2026 12:47:46 GMT
162571
18384
76
2979

Music

Download

Comments

friednatinolangmanok
manok na chicken :
overtch sa "first and last meeting" te oy 😂
2026-06-30 13:35:03
1452
mechailaandrealucero2014
𝓚 :
dream teacher
2026-06-30 22:43:31
347
laylaaaaaleely
Laylaaaaa🌸📚🎧 :
Carbonara recipe reveal mamsh😆
2026-06-30 12:57:39
320
troyugly
Gustavo :
pero kadtong college ko kauban mga klasmyt gisumbong namo among instructor, same sa imong gisulti ma'am wala daw sya nahadlok hahaha wala sya kabalo close namo ang dean hahaha, gipatawag sya the next day, nag meeting sila tanan, kadtong instructor namo na surprised, mao tu suspended sya within 6 months pero wala nami kaapas sa iyaha kay graduate nami babyeee sir hahaha
2026-07-01 22:40:17
132
ms_elly8
El :
bawe ra tas evaluation mwahaha
2026-07-01 00:24:07
57
roeposie2
ROŚEPOSIE🌷 :
Carbonara nasad hahaha
2026-06-30 13:27:00
36
knight011984
knight011984 :
Kita kits nlng ta sa board exam..ug mka pasa congrats..ug dli mo kapasa aw bahala na mo🤣🤣🤣
2026-07-29 04:57:34
1
ricahmaenalugon
TatahCahme :
kita ra ta sa evaluation maam🥰
2026-07-01 08:09:09
12
yrrab2697
yrrab2697 :
Kani jud pinaka d nako malimtan na mga teacher nako sa una sa college😂😂😂 pagka final flat 1 ang grado msulod ra syag ting exam nya ihatag pa gyud ang answer pang compliance ra nya tos department nga exam😂
2026-07-01 11:17:01
29
sam.sebastiannn_
SAMSAM, SN🩺 :
huyyy I have meet these kinds of instructors, 2 times and they have same branding tlagaaa. HAHAHA 200% accurate
2026-08-13 11:41:01
3
cathy_pie
Cathypie :
dream teacher
2026-07-01 02:54:56
6
chazxise
😱 :
early mowmmmm
2026-06-30 12:49:39
0
brenababyy
brennmari on ig :
riserts riserts riserts
2026-06-30 23:46:03
4
jenerose.amil
Mo Cha:)) :
fav gyud niya ang carbonara
2026-06-30 12:52:30
4
mnim.heaven
fiance ni mingyu :
feel nako same silag script sa amoa instructor last year HAHAHAHAHAJA
2026-07-03 06:09:13
1
netokrakers
Only_Pauls :
daghan pa gyud kaayu og ipagama, niya e papass dayun pag ka ugma, mura rabag e check e magic ra raba ang score / grades HAHAHAHAHA daghan kaayu kog instructor nga na encounter ingon ani may gani wala rako gi bagsak kay bagsak gyud silag apil kung mang bagsak sila😂
2026-08-14 15:18:59
0
yetjul9
yet jul :
Instructor nako sauna tagsa ra magpakita. pag abot sa finals ako pay na INC. 😆
2026-08-14 23:53:14
0
joohyuniverse
🦋 :
mas ganahan pakog walay katapusan nga research kaysa magsigeg pareport or recite 😆
2026-08-23 03:49:30
0
icendiary
Icendiary :
hahahhaha. bootan kaayo c maam😂
2026-09-05 08:24:12
0
qwerttykiss
nik_ :
te, tagnaon nako imong fav food
2026-08-20 01:16:10
0
gelatinnqt
mnbvcxz :
amoa kay kris kringles ang exam 🤓
2026-09-03 07:59:39
0
latte_yannix
𝓻𝒽𝒾𝒶𝓃 :
first
2026-06-30 12:52:08
0
To see more videos from user @msscarbonara, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About