@kisahbenar.official: Bayangkan korang dapat mesej ajak borak daripada pelakon terkemuka dunia tapi korang biarkan sepi tanpa sebarang balasan. Itulah yang terjadi dekat bintang bola sepak Manchester City baru-baru ni. Kisah melucukan ini terbongkar sendiri apabila Haaland membuat pengakuan terbuka dalam satu sesi program televisyen di Norway. Masa tengah lepak tengok perlumbaan F1 dekat Monaco, telefon dia tiba-tiba masuk satu pesanan ringkas daripada Tom Holland. Tanpa fikir panjang, aktor British tu terus ajak Haaland untuk keluar makan malam bersama pada malam tersebut. Tapi disebabkan Haaland ni jenis manusia yang hidup dalam dunia sendiri bab filem, dia langsung tak kenal gerangan si penghantar. Dia ingatkan itu cuma mesej rawak daripada orang asing, jadi dia ambil keputusan untuk abaikan sahaja pelawaan emas tersebut. Selepas menyedari individu yang dia 'pulau' itu sebenarnya hero Marvel, Haaland mengakui rasa agak segan dan kelakar dengan situasi berkenaan. Penyerang berbisa ini sempat berseloroh yang dia kena hantar mesej semula untuk minta maaf atas salah faham yang berlaku. Netizen rata-rata terhibur melihat gelagat bersahaja Haaland yang membuktikan fokus hidupnya memang 100 peratus untuk padang bola semata-mata. #truestory #viral

kisahbenar.official
kisahbenar.official
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 30 June 2026 15:53:50 GMT
1384196
55498
530
2210

Music

Download

Comments

kennethmethew
Kenneth :
Bukan ke doctor strange dh buat org lupa spider man ke?
2026-07-01 12:15:12
6049
mujjahid73
Mj :
Mesej aku pun dia x buka😅
2026-07-01 15:28:47
2604
_ijattaipan
Galau💔 :
Kesimpulannya kat sini kalau nak berjaya tak perlu fokus tentang orang lain hanya fokus tentang diri sendiri ja😬
2026-07-01 11:45:51
1117
mannwiwawi
manwiwawii :
Serius la erling haaland pun dpt? Aku perasan je tpi sengaja palau sbb busy😂
2026-07-02 08:52:47
515
iwann646
𝙒𝙖𝙣𝙣⚡ :
tu baru haaland belom aku
2026-07-02 02:51:55
94
seif_mifzal0
ceif :
patut la tom Holland ajak messi 😂
2026-07-01 23:12:26
347
chrstphr468
chrstphr468 :
benda macam ni pun boleh jadi isu ke?😭
2026-07-02 03:55:22
63
ju_ji_hoon_haters
Tokugawa Ieyasu :
Satu-satunya Spiderman yang Haaland kenal adalah Julian Alvarez
2026-07-02 23:04:26
113
huzaimah0453
Huzaimah :
arrogant....walau siapapun yang mengajak kamu sepatutnya kamu hargai....bukan bermakna harus menerima dengan perlu menghadirkan diri cuma cukup dengan ucapan terima kasih sahaja...
2026-07-06 08:48:14
8
callmecybo
Ex Ketua Kelas🍉 :
time tu aku dgn haaland sibuk skit..tkde masa nk tgok mesej org
2026-07-02 06:02:17
19
peepeejohnsonwillyrod69
￴ ￴ ￴￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ Uchiha Ash :
Serious lah Tom Holland tu SPIDER-MAN!!? Aku baru tahu, semua characters marvel aku kenal kecuali yang ni!!
2026-07-02 01:01:27
6
obiwankonobi
obiwankonobi :
cara mcm nie baru betul...xkenal buat cara xkenal 😌
2026-07-01 09:21:48
99
user82045259043659
anotherhazimi :
dah lupa ke?dr strange dah buat semua org lupa la
2026-07-02 02:04:58
12
_.ipannsss
irfan :
Dia ada ajak tengok world cup haritu kat mamak..tapi tulah aku kerja masatu…sorry tho peter
2026-07-02 04:27:33
9
amirrr.la
May :
aku pi satlagi dua ii aku ajak makan
2026-07-02 23:09:19
8
takethat999damage
Patience :
nampakk mcm muka aku ni kesah ke siapa yang nk ajak aku makan?
2026-07-02 08:17:10
18
capuccino.pinokio
mr. ohbladi ohblada :
patut dia punya kualiti dan hasil keja power dlm dunia bola 100% hanya utk bola
2026-07-02 06:50:46
14
angahzkukuz
PapaSolo :
Wlpn aq xminat bola... at least aq kenal gak Haaland player ManCity nih. Tp aq yg minat filem2 Marvel nk tny sikit... Tom Holland tu sapa? Pelakon jugak ke? 🪈
2026-07-02 04:17:33
6
arep527
ArepPerfomance🐿️ :
tu baru dia. blm aku lagi.
2026-07-01 13:35:44
7
mayun271
mayun :
yeah good you
2026-07-01 07:23:03
14
chom3151
cHom31 :
fakta orang hensem itu adalah slalu nya sibuk..so untuk kes ni nnti sya jawab sbab sya tgah buzy..
2026-07-02 12:57:11
1
fendi0848
Fendisan :
tom pun Ada ajak Aku mkn.. tapi Aku tak mkn makanan si tompok Tu..
2026-07-10 05:44:59
1
pokmat_mutar_itik
AyOh mAt_MutAr Itik🦆 :
aku jokowi ws aku pon aku tk layan...😏
2026-07-05 02:53:31
1
izumisato02
Izumi Sato :
aku rasa laa enn, haaland dia tngok spiderman ni🤣
2026-07-02 18:17:32
3
semutmerr
semuqmeqi :
ada lagi orang tengok spiderman
2026-07-02 01:00:15
0
To see more videos from user @kisahbenar.official, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About