mera itna dill krtta hai Madeena mera sharr jo phlla yasrab tha bad ma Madeena bn gaya lkn aj duniya wallo na sirf apna passa ki khatir idr odr itna bara hotel pta ni kya kya kr dea ha kch samjh hi ni atta kidr jao kidr sa nhi 😭😭😭
2026-07-02 00:12:09
1
Malik Mossa :
Agr is time mera sath ya mjha honsla denna wala koi insan hotta tu is time mana bilkul phlla jasa bn jana tha lkn sab k sab mouse hai bs
2026-07-02 00:20:27
1
kamran rajpoot :
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-07-01 12:25:30
1
ٹوٹا دل :
👍👍👍
2026-07-01 17:27:56
1
✌️😈اعتزاز گجر ! :
💗
2026-07-01 17:05:18
1
MOHAMED. hanif501 :
🥰🥰🥰
2026-08-28 07:10:46
0
Ch Shahwaiz Wahla008 :
❤️❤️❤️
2026-07-01 06:19:47
1
𝗦𝗞≛♛𝗦𝗛𝗔𝗬𝗔𝗡♛ :
💝💝💝
2026-07-01 06:16:24
1
Faisal Khokhar 512 :
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-07-01 06:51:04
1
mursleen :
🥰🥰🥰
2026-07-01 04:42:22
1
Malik Ghaffar🌾🌹 :
🥰🥰🥰
2026-08-26 18:59:07
0
Shari 💓 :
💕💕💕
2026-07-01 06:45:04
1
Arslan pardesi🩶🩶🩶 :
❤️
2026-08-26 18:24:00
0
👑*Sami..*Khan*.👑 :
❤️❤️❤️
2026-07-01 11:45:49
1
𒆜 ᗰ𝓲𝓪𝓷 乙𝓪𝓲𝓷 :
💞💞💞
2026-08-26 17:08:40
0
Menu :
😭😭😭
2026-07-01 05:06:30
1
userraziqraja :
🥰🥰🥰
2026-08-25 18:15:53
0
Safdar Abbas :
🥰🥰🥰
2026-08-27 03:30:27
0
❤❤خوگ لالا❤❤ :
❤️❤️❤️
2026-08-25 18:12:49
0
حسنین علی گجر :
❤️❤️❤️
2026-07-01 07:22:02
1
To see more videos from user @islamic.explorer29, please go to the Tikwm
homepage.