@alikhlasdiecast: Negotiations #tmcs #diecastcollectors

AL IKHLAS DIECAST 🇲🇾
AL IKHLAS DIECAST 🇲🇾
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 01 July 2026 08:48:29 GMT
11597990
1217076
6456
87929

Music

Download

Comments

m4ym4y23
mamai’ :
"try nego ? saya tak pandai" COMELNYAA WEH REACTION DIA , ngorat kang
2026-07-01 17:29:47
181810
juju_3571
何姵嫻 :
mamak ku pernah nego dari 300 smpe 50 anjr,ku tinggalin
2026-07-03 10:59:24
41635
debby_boo0
aaaaadibear :
x nego sbb malas nk borak😭 social battery aku limited
2026-07-01 15:31:24
63651
_miljoonie
miljoonie :
so dorang cium episode berapa ? 🥰
2026-07-02 01:18:28
17096
melanoangler
MelanoAngler :
kdang bukan x reti nk mntk nego , fkir jugk org niaga nk cri untung ,
2026-07-01 11:00:30
61916
its.borneo
unciha Borneo radiasi 🗿 :
knp yang nego penjual punya 🗿
2026-07-02 03:12:18
60279
lomannnnnnn
loman :
Customer dari syurga
2026-07-01 12:41:20
13464
choisain
𑣲cilss :
EH LUCU BANGET anjirrr nengok, minat, ambil, bayar😭
2026-07-02 09:50:00
95960
enxmael
🎯mael🎯 :
orang introvert macam aku jarang lah nak nego2 ni, tak ckup duit tak beli 😂
2026-07-02 11:58:35
6947
ehhmalek1
Ehh Malek :
Nekan eh bang suruh nego..dapat cust nekan harga baru tahu🤣
2026-07-01 14:58:14
11471
luvmy_leon
—RANZZ`★ :
first time tengok cashier ajar nego kat customer, haha
2026-07-01 15:13:34
12761
fakry.shah
Fakry Shah :
Aku pun mcm brother ni. Bukan taknak nego tapi sebab harga tu dah berpatutan lah.
2026-07-01 14:53:27
2574
_user72737
Malik :
mungkin sebelum tu dia jumpa harga 100 kott 🤣🤣
2026-07-01 10:14:26
4680
amirmus._
Amirmus :
Yaa me as pembeli tak pernah nak minta kurang sebab kesian dorang cari rezeki , kita pun niaga so kena faham juga perasaan dorang
2026-07-01 11:12:17
409
malikabijikedelaihitam0
Malika, Biji Kedelai Hitam :
salah satu skill yang gw gak bisa wkwkwk, sumpah males banget
2026-07-02 09:10:00
1081
fadlisitepu
Fadli Sitepu :
pembeli yg minta nego ❎️penjual yg minta nego ✅️
2026-07-05 03:15:18
790
relouveee
ReLouve by Hikmah :
aku pun tak suka nego. kalau aku rasa harga dia kena & aku mampu, aku beli. kalau tak, aku tak beli.
2026-07-02 02:27:33
1629
nariniena
Narieeee🥑 :
saya pun akan bayar full sbb x pndai nego satu hal, satu lgi sbb nk support haha
2026-07-01 14:52:31
161
shamizs_95
Sha Misz :
ingat aku sorg je xpandai nego... suami aku je pandai nego...aku rasa malu lah kalau nego🤭
2026-07-01 23:22:57
1136
syafieqah.ieqa
🦋 eyqa 🦋 :
slalu org tak nak nego ni byk duit kot.. kan 😄
2026-08-11 13:06:58
9
izham_dd_4lnah
izz.AL-naH٩٩ :
Bukan tak nak nego, sebab kenal itu brang😁(lg 1,duit tgah ramai) 😝😀
2026-07-01 15:00:58
72
kasiaadamiaa
Miaa🍉 :
Dia mcm aku wehh. Aku reti bayar je tak reti nego 😂
2026-07-04 13:50:20
5
hanihoneydew
ommohani🎀 :
COMEL HAHAHAHHAHA
2026-07-02 06:30:10
5
To see more videos from user @alikhlasdiecast, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About