@myliz_ymy: ELEVATE YOUR GUT ECOSYSTEM Powered by 50 plant-based ingredients Selepas 7 hari mengamalkan Digez 50+ bersama Gut Protein, i suka perubahan yang i rasa—perut i rasa lebih selesa, senang nak ke toilet 😁, kurang rasa berat selepas makan dan lebih mudah menjaga rutin harian. Apa yang i paling suka? ✨ Tak perlu buat juicing setiap hari. ✨ Hanya shake 1 stick Digez 50+. ✨ Lebih 50 bahan berasaskan tumbuhan dalam satu stick untuk melengkapkan rutin penjagaan usus.🥦🥕🫚🍍🍏🍋🥬 Digez 50+ membantu Digest • Cleanse • Flourish, manakala Gut Protein membantu menyokong lapisan perlindungan usus. Gabungan yang saling melengkapi untuk kesihatan usus dari dalam. I percaya, bila usus dijaga dengan baik, badan pun rasa lebih baik. 💚 Nutrilite Digez 50+ Botanical Beverage Mix Chicory Root, Maize Fiber & Spirulina (8g x 14 stick packs) Kalau nak cuba boleh DM i okay😁 ada bundle set dapat less RM30! #NutriliteDigez50 #GutHealth #Digez50 #AmwayMy #AmwayMalaysia