@myliz_ymy: ELEVATE YOUR GUT ECOSYSTEM Powered by 50 plant-based ingredients Selepas 7 hari mengamalkan Digez 50+ bersama Gut Protein, i suka perubahan yang i rasa—perut i rasa lebih selesa, senang nak ke toilet 😁, kurang rasa berat selepas makan dan lebih mudah menjaga rutin harian. Apa yang i paling suka? ✨ Tak perlu buat juicing setiap hari. ✨ Hanya shake 1 stick Digez 50+. ✨ Lebih 50 bahan berasaskan tumbuhan dalam satu stick untuk melengkapkan rutin penjagaan usus.🥦🥕🫚🍍🍏🍋🫜🥬 Digez 50+ membantu Digest • Cleanse • Flourish, manakala Gut Protein membantu menyokong lapisan perlindungan usus. Gabungan yang saling melengkapi untuk kesihatan usus dari dalam. I percaya, bila usus dijaga dengan baik, badan pun rasa lebih baik. 💚 Nutrilite Digez 50+ Botanical Beverage Mix Chicory Root, Maize Fiber & Spirulina (8g x 14 stick packs) Kalau nak cuba boleh DM i okay😁 ada bundle set dapat less RM30! #NutriliteDigez50 #GutHealth #Digez50 #AmwayMy #AmwayMalaysia

MYLIZ 💎
MYLIZ 💎
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 01 July 2026 14:36:09 GMT
3274
146
9
80

Music

Download

Comments

kasihmanje
mAnJe_aWiN :
sy dh follow.. sy mohon share video2 sis, ye..
2026-07-15 08:15:47
0
ramsaid75
rams :
Terbaik 👍👍👍👍👍 mohon share 🙏
2026-07-01 17:40:36
0
misiorange00
Mieyda malek :
mohon share 🥰🥰🥰
2026-07-04 10:28:50
0
shafikalavender
Shafika Lavender 🪻 :
Cantik nya video, suka lah, nk minta share yer 😍😍
2026-07-02 02:00:05
0
To see more videos from user @myliz_ymy, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About