@bossnizamreturn: Pekerja toxic ke majikan yang toxic? #fyp

Boss Nizam
Boss Nizam
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 02 July 2026 13:13:13 GMT
1343200
102618
1289
20034

Music

Download

Comments

lifeofrazif
Aboy :
Bukan lemau. Sebab gaji tak naik
2026-07-02 14:20:05
3371
asraffiruddin
Asraffiruddin :
lagi satu ...bos sllu lebihkan kaki jilat..hahahah..buat kje x seberapa tpi asyik dia je dpt naik gaji..hahaha
2026-07-02 22:44:00
2861
shahadan.adzeman
shahadan :
Sebb boss sayang pekerja sentiasa buat" report"...bukan buat kerja..
2026-07-02 21:03:58
933
uncle_arryyie
Uncle_arryiie :
Setuju…penat bg effort tpi x d hargai
2026-07-03 05:53:46
108
yudklana
yudklana :
Tu sebab kena ada KPI n performance review.. Bagi increment n reward ikut percentage... Cuma peranan team leader or HOD la nak kena adil bagi POINT COZ menagement n HR x selalu dengan staff...
2026-07-03 01:02:59
68
mrwanzz4
MRwanZZ :
pekerja yang bagus ialah pekerja yang balik balik mahu resign tapi xjadi terus resign😂😂😂😂
2026-07-02 23:02:15
286
tengteng692
AL×Teng-Teng 7079 :
lpastu hire kroni ejas basic tggi2 kaliamak buto
2026-07-02 18:55:11
191
ko10101010
KO :
Bukan sebab company, sbb org yg diberi kepercayaan oleh company. Jenis bias, favouritism dan politics
2026-07-02 22:53:13
166
sejenak96
Sejenak (Happy Dessert's) :
betul2.. last2 resign and bniaga sendiri.
2026-07-04 01:27:42
16
fz_id_
FZ.ID :
betul..manusia ini ad energy yg akan hilang sedikit demi sedikit..sama jga dalam kehidupan bila xdihargai rasa kesungguhan itu mula pudar dan sikit2 akn ghaib sendiri..
2026-07-28 05:46:43
14
lockonstratos1989
LOCKON STRATOS :
Boleh buat 10 kerja majikan nampak pastu tambah lg kerja.y pekerja malas 1 kje tu je dia buat….
2026-07-02 22:32:53
37
nr.aylah
Penjual Bunga :
betul la tu. staff yg perform pon dpt sama je mcm tak perform.
2026-08-17 13:36:08
7
akubknkau38
akubknkau38 :
kerja gila2 LPs tu dpt Thu...ad API dlm serkam..yg nk jatuhkn kita...
2026-08-10 09:12:03
5
gcare_9
Gcare center :
task tiba2 btambah, pastu kna tnya nmpak xperform.
2026-07-02 22:49:04
14
bigbird9208
Redwing 🐦‍🔥 :
betul...kita semangat kerja ..member lepak aje..gaji pon sama...tu yg tarik handbrake jugak
2026-07-02 23:57:26
32
hishambokhairi
Hisham Bokhairi :
sbb tak hantar roti canai dekat bos pagi2
2026-07-26 10:27:28
2
ayzashazleen
Seorangayza 🫀 :
Setujuuuu .. yg pekerja jenih lembab memang akan terus dibiarkan lembab kita pulak yg kena cover kerja dia sebab dia lembabb stress
2026-07-06 14:19:09
7
nazlan_ismail04
Nazlan_Ismail04 :
Betul, setuju. Aku sendiri alami
2026-07-03 09:50:18
10
mrnightzz2
MR NIGHTZZ :
yeee . lg 1 ak tgk staff yg prangai buruk pon tkde action pape . ak follow je..sbb rata je semua..pdhal awal kita perform tp tk fair gaji same ngn yg tk perform . tp ak plih tuk resign sbb tkde pape dah sini mcm tk grow up..
2026-07-02 18:26:30
17
candyanne2021
Candy Sweetie and Anne Rosili :
aq senang je xnk hargai aq resign cr tmpt lain je..
2026-07-02 16:12:28
57
chotnaughty
Siti Aisyah❤️ :
sy la tu..sejak tu sy slowdown keje sy
2026-07-03 04:20:54
16
ahmed.zoro28
Ahmed zoro :
kena pandai jilat lah baru naik pangkat 😂
2026-07-02 19:58:51
17
zurojuro50
Faiz Azmi :
Gaji tak naik siak
2026-07-03 09:23:32
6
To see more videos from user @bossnizamreturn, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About