lagi satu ...bos sllu lebihkan kaki jilat..hahahah..buat kje x seberapa tpi asyik dia je dpt naik gaji..hahaha
2026-07-02 22:44:00
2861
shahadan :
Sebb boss sayang pekerja sentiasa buat" report"...bukan buat kerja..
2026-07-02 21:03:58
933
Uncle_arryiie :
Setuju…penat bg effort tpi x d hargai
2026-07-03 05:53:46
108
yudklana :
Tu sebab kena ada KPI n performance review.. Bagi increment n reward ikut percentage... Cuma peranan team leader or HOD la nak kena adil bagi POINT COZ menagement n HR x selalu dengan staff...
2026-07-03 01:02:59
68
MRwanZZ :
pekerja yang bagus ialah pekerja yang balik balik mahu resign tapi xjadi terus resign😂😂😂😂
2026-07-02 23:02:15
286
AL×Teng-Teng 7079 :
lpastu hire kroni ejas basic tggi2 kaliamak buto
2026-07-02 18:55:11
191
KO :
Bukan sebab company, sbb org yg diberi kepercayaan oleh company. Jenis bias, favouritism dan politics
2026-07-02 22:53:13
166
Sejenak (Happy Dessert's) :
betul2.. last2 resign and bniaga sendiri.
2026-07-04 01:27:42
16
FZ.ID :
betul..manusia ini ad energy yg akan hilang sedikit demi sedikit..sama jga dalam kehidupan bila xdihargai rasa kesungguhan itu mula pudar dan sikit2 akn ghaib sendiri..
2026-07-28 05:46:43
14
LOCKON STRATOS :
Boleh buat 10 kerja majikan nampak pastu tambah lg kerja.y pekerja malas 1 kje tu je dia buat….
2026-07-02 22:32:53
37
Penjual Bunga :
betul la tu. staff yg perform pon dpt sama je mcm tak perform.
2026-08-17 13:36:08
7
akubknkau38 :
kerja gila2 LPs tu dpt Thu...ad API dlm serkam..yg nk jatuhkn kita...
Setujuuuu .. yg pekerja jenih lembab memang akan terus dibiarkan lembab kita pulak yg kena cover kerja dia sebab dia lembabb stress
2026-07-06 14:19:09
7
Nazlan_Ismail04 :
Betul, setuju. Aku sendiri alami
2026-07-03 09:50:18
10
MR NIGHTZZ :
yeee . lg 1 ak tgk staff yg prangai buruk pon tkde action pape . ak follow je..sbb rata je semua..pdhal awal kita perform tp tk fair gaji same ngn yg tk perform . tp ak plih tuk resign sbb tkde pape dah sini mcm tk grow up..
2026-07-02 18:26:30
17
Candy Sweetie and Anne Rosili :
aq senang je xnk hargai aq resign cr tmpt lain je..
2026-07-02 16:12:28
57
Siti Aisyah❤️ :
sy la tu..sejak tu sy slowdown keje sy
2026-07-03 04:20:54
16
Ahmed zoro :
kena pandai jilat lah baru naik pangkat 😂
2026-07-02 19:58:51
17
Faiz Azmi :
Gaji tak naik siak
2026-07-03 09:23:32
6
To see more videos from user @bossnizamreturn, please go to the Tikwm
homepage.