@ids.institute: Our Graphic Designing student @raziaawan56 has started earning from her skills! 🎉 Learn Graphic Designing and Freelancing in Sialkot and turn your creativity into a career. #GraphicDesign #CorelDRAW #Illustrator #Photoshop #Freelancing

IDS Institute
IDS Institute
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 02 July 2026 17:49:38 GMT
16956
467
41
19

Music

Download

Comments

islamkishehzadi3050
Allah is the best planner 💐🥀 :
earning kesi hogi mtlb kha py work work krna details please 🙏
2026-07-03 07:48:17
2
raziamansoor8
raziamansoor8 :
sir Kahan hai apka office
2026-08-31 07:11:16
0
graphicdesingwithqasim99
QASIM 🔥DESIGNS 🎨 :
how to danload free coreldraw
2026-08-26 03:39:21
0
itz_muhammad13
⚔️علی کھوکھر⚔️ :
sir office ki timing kya hy
2026-07-07 09:46:53
1
bugtitariq07
بُگٹـــــی طَارِق :
sir admission kab start hongy
2026-07-08 09:37:55
1
shreif.rajpoot
𝘿𝙀𝘾𝙀𝙉𝙏 ➜ لڑکا 😎 :
ma ik grapic deshimer ho lakin client ni h
2026-08-09 11:54:25
0
aafaquesoomro2
aafaque soomro 2 :
Sir. main bhe. sekhna. chah ta hun
2026-09-02 11:32:05
0
grafficdisgn0
★═❥𝄞⋆⃝ GRAFFIC DESIGN⎯͢⎯⃝💞༒ :
sir MN b grafic design bana lyti hon sir please earning kasy ho gi
2026-07-05 17:46:38
1
nawafilkhan200
Nawafil Khan :
keep rising sir 💪💖
2026-07-04 20:42:38
0
shayanking1234.sh
Shayanjan 312☠️☠️😎 :
eraning kasa hu rahi ha muja bi batwo ma bi graphic designee hu
2026-07-04 21:33:02
0
invisi.able
work :
:earning kesi hogi mtlb kha py work work krna details batain
2026-07-12 08:36:37
0
mr.shahrozhassan
@Mr.shahrozhassan :
bhai mujhy bi sikha dy
2026-07-18 16:40:17
0
muhammadarshadass8
Arshad Bhatti :
So Nice jab
2026-07-03 20:13:27
1
muskan.jabbar0
mJ 🌼🌙 :
sir ya office kahan or kiya timing hai ma me bhi course kiya hai website institute se to kiya ma ya work k kar sakhta hun because mujhe bhi marketing karne hai but yaha Mil nahi rahe !? 👉🏻👈🏻
2026-07-11 09:37:08
0
sara.khan.051
noor :
Faisalabad mein kb hoga
2026-07-03 07:02:04
1
aafaquesoomro2
aafaque soomro 2 :
aap ka. course kitna. lete ho
2026-09-02 11:32:50
0
khawajawasiii
Khawaja Wasii :
graphic designer grip achi ho or fast food design ka experience kia ho contact me .
2026-07-04 20:38:31
0
busy.boy7028
busy boy🥰🥰🥰🥰🥰 :
ap ki location kaha ha ap mugy btay ma b ya wala Thoda bouth kar lata ho or ma na b ya wala courace Karna ha ap location bta da🥰🥰
2026-07-04 08:20:22
1
hammad.mughal.4
Hammad, mughal :
🥰🥰🥰
2026-07-04 01:59:08
1
harrygill712
606 king sailkot 💪👈👿 :
🥰🥰🥰
2026-07-10 06:48:47
1
malikrahim11990
غُمْنٰم مَلَك😈 :
🥰🥰🥰
2026-07-09 12:55:19
1
pinokhan20
🥀نہ وہ ہم رہے۔ نہ وہ تم رہے🥀 :
🥰🥰🥰
2026-07-02 18:14:37
1
aafaquesoomro2
aafaque soomro 2 :
🥰🥰🥰
2026-09-02 09:27:14
1
aafaquesoomro2
aafaque soomro 2 :
🥰🥰🥰
2026-09-02 11:37:47
0
To see more videos from user @ids.institute, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About