@drihsankarim0: ✅ Experience the Difference from Your Very First Session! 💪 Dr. Ihsan Karim is committed to providing effective, personalized physiotherapy care. 🔹 Many patients experience significant relief after their very first session. 🔹 Treatment plans are tailored to each patient's condition. 🔹 Effective for bone, muscle, and joint pain. 🔹 Helps manage stress, anxiety, muscle stiffness, and mobility issues. 🔹 Professional care focused on long-term recovery and improved quality of life. 📞 Book Your Appointment Today Dr. Ihsan Karim 📱 0336-2400783 Recovery varies from person to person depending on the nature and severity of the condition. #Physiotherapy #PainRelief #heartpain #ChestPain #DrIhsanKarim

Dr Ihsan Karim
Dr Ihsan Karim
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 04 July 2026 15:23:36 GMT
1364906
38842
598
1219

Music

Download

Comments

shuraimjutt5
Shuraim Jutt :
اللہ تعالیٰ آپ کی حفاظت کر یں
2026-07-12 16:46:55
35
grewal__jatti
Noor :
Dear Doctor Aslamoalaikum Plz response zror krna Mjy stomach m Zakhm h H pylori positive JB mjy acidity hoti to to bloating sy mjy left side chest pain hota bazoo or taang m b drd hota or sever hota...Drs kehty hen muscles problem h wo muscless pain ki mdcn dety to wo stomach ko or zyada irritate krti M n ECG b krwai normal h... Stomach ki mdcn use krti to wqti pain khtm ho jata Lekin khtm ni hota plz Ap bta skty k aesa q hota h
2026-07-19 09:26:36
2
ahsansheikh1078
Ahsan :
[Sticker] salam
2026-07-08 17:08:37
22
jummakhanhussaini
Doctor Jumma khan Hussaini :
Ksi k Sir mn Koi serious issue Ho ra to ap Physio sa sae krlo ga ? Ksi ka pait dard agr kidnney Stones ,apidicitis,abcesses,ya ksi gall Stone sa Ho ra to Ultrasound Pa pata chala ga ya ap Session sa sae krlo ga ? ksi ko chest infection Hai ya Koi chest ka issue Hai to x Ray Pa pata chala ga ya ap Session sa sae krlo ga ? ksi KI legs mn vericose vein ya blockage Hai , to dopler hoga ya ap Session sa sae krloga? her chez Session sa sae Ni hoti. ap apna kam krn Physio ka dosron ko unka kam krna DN aik dosra k profesion KI respact krn.
2026-08-14 14:21:38
1
chanmantan0
oooo :
bai ap kaha say hain kis shaher say hain ???
2026-07-08 22:40:59
6
user5721006119784
umar khan :
ya kon hay or app kon hain or tum dono kia karna chahty ho
2026-07-10 05:47:50
4
arishhameed4
Arish Hameed Arain :
location
2026-07-05 03:50:03
3
azeem.abbas107
Azeem Abbas :
sir kis cheese ka ilaj kartay hai aap?
2026-07-09 12:50:13
5
afa.n31
🚬Afaق🚬 Nاعوا💀 :
sir same mujhe b yehi msla hai ab ik maa Sy doc k pass jata Hun sub reports normal aati hain or mujhe pain feel HOTA hai pait ma esa q HOTA hai kiya waja h iski
2026-08-04 19:07:48
0
honeybaloch37
Noor fatima :
sir ap kideny ka bhi ilaj karty hain
2026-08-15 12:00:41
0
yahya.mughal77
hafiza umm e.Yahya :
doc sahib Mera Rony KO Dil krta h pta ni q m kmzor b Hun marid Hun
2026-07-20 10:23:56
1
sehrishsehrish956
Sehrish Sehrish :
aap ka clinic Kahan h
2026-07-07 10:48:00
2
muhammad.haris94839
Muhammad Haris :
السلام علیکم جی ڈاکٹر صاحب کہاں بیٹھتے ہیں اور کتنے بجے بیٹھتے ہیں کون سا شہر میں بیٹھتے ہیں
2026-08-19 15:09:46
1
lmrandada1
IMRAN🇿🇦 RAJA🇿🇦0.9 :
clinic kaha he sir AP ka
2026-07-11 18:36:22
1
mhs7832
😊𝓟𝓸𝓮𝓽𝓻𝔂 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓻♥️ :
sir mery sir main 1 side pa pain rhti plz any solution plz plz
2026-07-11 09:04:49
1
sammarchaudhry
Sammar Chaudhry :
Sir aap ki location
2026-07-13 20:07:22
0
muhammadakmalmuh4
MuhammadAkmal :
Location
2026-07-08 18:55:54
0
bhatti.sagar
bhatti sagar :
Lahore me kaha clinic hai or timing clinic ki
2026-07-13 15:57:49
0
noman.sofa.poshish
Noman sofa poshish4444 :
doctor sab ghabrahat Rehti hay Dil wali side bhari bhari Rehti hay or bechaini Rehti hay test wagera karway sab thk hain lakin masla hal ni.ho raha Bhook ni lagti
2026-07-10 09:42:11
0
abidking991
Abid khan. :
khn sy hn
2026-07-08 20:28:20
0
afi.brand095
Ladla Awan kala kala 💋💋E :
kamar main drd hai 4 saal sey tang tak hota hai mri Bhi krwaya duwayo sey tang aa Chuka hoon is cheez ka ilaj kr saktey Hain aap
2026-07-08 13:26:25
1
grewal.jutt
ɪᷟ♥️𝄟≛⃝جٹ👑 :
dr shaib calinc kdr h
2026-07-08 15:44:15
1
zandigi30
queen :
location send
2026-07-10 09:27:29
2
mohsin.jind00
Mohsin jind :
assalamualaikum doctor SB adrees ka ha AP ka
2026-07-10 15:14:18
0
To see more videos from user @drihsankarim0, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About