shahFiera@90 :
x mintak banyak, hanya mintak di pujuk,dipeluk..saya xtau nk mengadu kat sapa ,hanya ada suami,bg saya suami segalanya,,bila saya mengadu, bercerita,saya kena marah balik,saya diam ,bila Sy mengadu kat status wasap,lagi kena marah ,Sy xtau nk meluah kat sapa ...ni dh hari ke 4,tapi suami x pujuk Pon ,buat xtau je...Sy hanya brdoa dalam hati semoga Allah bagi Sy kesabaran...Sy sibukkan dri dengan brkeja..Sy anak bongsu, hanya mintak di pujuk...
2026-07-07 11:52:12