@drhanafee: Jangan makan banyak sangat takut nanti terus boleh join marathon pulak. kalau abang akak ada sakit lutut disebabkan sport injury, nak solat pun susah. kadang2 rasa otot tu macam strain, nak bangun dari duduk adak bunyi krik krak atau mengeras. Abang akak boleh cuba supplement MSM Complex daripada oxyenergy. Kebaikan supplement ni adalah sebab dia ada 4 in 1 effect. Yang pertama boswellia extract kurangkan sakit akibat keradangan, hyluronate acid berfungsi sebagai pelincir untuk joint, kurangkan geseran dan jadikan pergerakan lebih smooth, chondroitin yang provide basic joint repair, MSM kurangkan rasa tak selesa & Calcium, vitamin D & K yang tingkatkan penyerapan kalsium untuk kuatkan tulang. Boleh ambil sehingga 3 kapsul sehari. MSM complex ni boleh ambil dengan selamat, sebab dia dah ada kelulusan KKM, halal & 4 international certificate termasuk HACCP, GMP, dan FDA registered. Tapi satu perkara korang kena ingat, supplement ni tak boleh menggantikan ubat. dia lebih kepada pencegahan & ambil masa untuk nampak kesan. Tapi saya suggest lebih baik mencegah daripada merawat kan. Takkan tunggu nak sakit baru nak cari penyelesaian kan. Tapi kalau sesiapa yang ada masalah kesihatan, please consult doctor dulu sebelum ambil apa2 supplement ok. Harga tengah murah kalau ambil combo. Kalau abang akak nakkan lutut yang sihat, boleh dapatkan supplement ni di link beg kuning ok. #msmcomplex #oxyenergy #jointrepair #kneepain #drhanafee

Dr Hanafee
Dr Hanafee
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 05 July 2026 05:25:04 GMT
74818
381
19
154

Music

Download

Comments

www.tiktok.comkuliza66
KU LIZA 66 :
ALHAMDULILLAH..SAYA MAKAN TAK SAMPAI DUA MINGGU ,ADA PERUBAHAN..DISINI SAYA NAK SHARE🤗
2026-07-10 15:29:15
3
sabrina.mei.lian
sabrina mei lian :
I dah makan 3 botol masih no improvement.
2026-07-24 04:29:54
2
kasmah.abd.latif6
Kasmah Abd Latif69 :
da beli lama da takut nak makan.
2026-07-18 10:35:07
0
tur.mudi457
Tur Mudi457 :
preettttttt
2026-07-10 13:45:57
0
abhalin5
abhalin :
boleh tunjuk sticker holigram kkm Tu Ada ke tak Ada
2026-08-23 01:14:53
0
yusufff_ab
Yusz :
Mcm mana eh nk percaya komen2 skrg😅 ,zaman skrg pun dh bole beli komen kat shopee..
2026-08-19 22:38:03
0
kwbdjwhiwhwo
kwbdjwhiwhwo :
kelau saraf tergepit sciatica boleh membantu ke ini produk?
2026-07-22 23:12:21
0
nick.ya0
nick ya :
Ambil masa bile n berape biji sekali ambil
2026-07-22 16:40:27
0
lologscorner
Lolo G's Corner :
😁😁😁
2026-07-08 23:11:56
0
sitihawa_2024
Siti Hawa :
t Kaseh kongsi ilmu
2026-08-04 19:37:51
0
www.tiktok.comkuliza66
KU LIZA 66 :
ALHAMDULILLAH,SEKARANG DAH BOLEH SOLAT MACAM BIASA DAH,DAH TAK SAKIT LAGI🥰
2026-07-27 10:00:52
3
saliman.bujang
Saliman Bujang :
eeh aku sudah beri makin makan makin sakit
2026-08-08 05:58:41
0
mr_whatever93
Mr_Whatever :
kenapa 1 hari 4 Biji? adakah mg dia kurang?
2026-08-21 16:41:00
0
oketjafar
Oket Jafar :
🥰🥰🥰
2026-08-21 05:02:57
0
To see more videos from user @drhanafee, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About