Mri karwa do ghr apna hai 15 marly ka or 7 marly pindi mn jaaga hai 3 lac salry hai jldi karwao mujha shadi krni hai😳
2026-07-16 16:16:32
2
Adi :
mai b Rawalpindi se ho ❤️
2026-07-13 19:53:14
1
Arslan zafar 🇵🇰🥰🇲🇾 :
میی بھی روالپنڈی سے ابھی ملیشیاء ہو
2026-07-13 03:34:48
1
md Raheel :
ma
2026-07-12 18:11:18
1
ابوبکر بھٹی آف گوجرانوالہ :
Gujranwala sy ??
2026-08-10 18:05:51
0
Rãjpøøt.804 :
hello inbox
2026-07-05 14:24:13
2
Sirf tum :
I m interested
2026-07-07 21:55:21
3
khan lala786 :
kn se jaga pe he
2026-07-12 08:17:48
1
Arslan Tarar official :
I need rishta for me
2026-07-05 20:25:38
1
malik imranshahzad4326 :
2026-07-13 12:24:29
1
demsoul_ :
need a proposal from islamabad for a divorced man, age 40 and have no kid
2026-07-29 22:05:10
0
Rani ka Rajja :
Yes I'm interested rawalpindi sy seriously
2026-07-20 16:20:08
1
🇵🇰 :
گھر موجود ہے
2026-08-12 10:06:24
0
Awais Awais :
🇸🇦🇸🇦🇸🇦🇸🇦🇸🇦💐💐💐
2026-07-10 19:28:57
1
Qasim :
hamin apny bhi k leyai rishty ke tlash ha,bhi ke age 34 saal ha aur hum rawalpindi k sth village chakri sy hen, bhi dairy farming ka business krty hen, unka apna ghar ha aur unko jahaiz ke koi demand ni ha bus log naik seerat hun, agur ap chahin to hm apny parents k through bt kr skty hen!shukreya!
2026-07-08 11:51:43
0
🥺💔𝘼𝙡𝙊𝙣𝙀 𝘽𝙤𝙔 👈🥺 :
muje koi rishta deta he nahi
2026-07-05 22:06:01
2
Adnan :
mujy kesi 35 pluse divorce ya widaw laddy sy nikha Karna hai
2026-08-02 08:50:01
0
Qasim :
Assalam o Alikum!hamin apny bhi k leyai rishty ke tlash ha,bhi ke age 34 saal ha aur hum rawalpindi k sth village chakri sy hen, bhi dairy farming ka business krty hen, unka apna ghar ha aur unko jahaiz ke koi demand ni ha bus log naik seerat hun, agur ap chahin to hm apny parents k through bt kr skty hen!shukreya
2026-07-20 10:48:21
0
Shazain :
Hi everyone my name is Shazain I am from Pakistan Lahore I like divorce life partner I am serious person 🙏
2026-07-13 21:17:00
1
AMiR :
main b apny leay doond rha hun i m single but mujy divorce wali sy krna
2026-07-13 13:51:51
1
MALE 45 :
male 45 from Rawalpindi but living in Europe married and looking for 2nd marriage only serious woman can comment read proper before approaching me pls wasta hai Mai male Hoon female nhi so pls
2026-07-13 17:28:16
0
♥♪★BILAL★♪♥ :
😍😍😍😍😍
2026-07-13 17:20:24
2
🏇 Irfan Jabir Shah🏇 :
🥰🥰🥰
2026-07-10 19:03:58
2
To see more videos from user @darulnikkahrawalpindi, please go to the Tikwm
homepage.