@naturalbeautyha: Moringa Fase mask for Acne Treatment / Acne k liye /Darksport / pigmentation #acnetreatment #acneproneskin #acne #beauty

Natural Beauty
Natural Beauty
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 05 July 2026 14:23:06 GMT
405265
9300
101
1921

Music

Download

Comments

user525409964
🥰queen :
acni marks kasy khtam kry
2026-07-08 11:50:12
7
aroosashahzaib308
AroosaShahzaib😍😇😇😍 :
mjhy multani mitti suit nhi krti jb use krti hun alergi ho jati hai
2026-07-06 12:10:53
3
shenaz.arbi
user3454160217130 :
What’s the solution for freckles? Please give us some tip.
2026-07-07 17:30:54
2
muhmmahdafzalafzal
muhmmahdafzalafzal :
acne kay liya neem ka powder aloverjell haldi rose water add multani mati mix it add apply tu acne
2026-08-11 16:38:45
1
aqsasajid07
Aqsa Sajid :
Moringa powder expire b ho jata h kya?
2026-07-07 16:59:26
2
mishi.rose1
Mishi Rose🌹 :
ye powder to balon k lie suna tha.kia skin pe b use kr skty
2026-07-07 05:18:57
3
user16020898
Muhammad Javeed :
eyes ke Leye
2026-07-14 06:54:07
2
gujjar48090
Soona Gujjer 😎💪 :
yar koi batay ga yea moringa powder ha kia
2026-07-06 17:40:51
0
decent.girl7042
decent girl :
agr galti bani hu to kia Hal is ka mujy boht zaida acnea h paimp vala
2026-07-30 12:27:33
1
lost.soul479
lost soul :
plzz koi fase washe btay Allah ka wasta h AP ki mahrbani ho gi bot zadh plzz btay koi fase washe m bot prshn hu koi sop koi fase washe ni ras h
2026-08-24 19:23:13
1
user331334255
Arshan :
بلیک ھیڈ اور مسے حتم کرنے کا طریق بتا ئے
2026-07-06 08:00:08
3
abdulrehmanbutt78
Abdulrehman Butt :
halko k liy btain plZ
2026-07-07 07:51:59
0
princes098766
Beauty queen 👑 :
Meri sister ki thi organic products use krny Sy htm ho gain allhumdulilah 🥰
2026-07-22 12:52:29
0
mirha.mirha5109
Mirha Mirha :
meine alhamdulillah just 2 products use ki hai meri acni khatam ho gai hai
2026-07-07 12:33:03
0
user313067599
Abid Ali :
moriga paodar kia h
2026-07-06 04:56:58
3
subhan.shah3620
subhan shah :
plz canyon ke Leye Kuch batan
2026-07-06 06:22:32
0
skhawatshah512
skhawatshah512 :
moriga ka powder kha sy mily ga
2026-07-06 16:39:01
0
abdullah.khalid610
🤲❣️💞✨ :
morenga podr Kya hy please btaiy ga
2026-07-06 19:13:31
0
a.0.0xx
A.0.0xx :
Can someone explain in English please and how often to apply
2026-07-07 19:34:18
1
saqibjutt1007
Sandhu Jutt :
moringa powder kya ha
2026-07-08 06:48:21
1
user337043975
Bilal Bilal :
mne ye one time use kiya ta kal pr face py bht jalan HRI t
2026-07-07 10:46:59
1
wrrdf5
804 Gulam Nabi Jatt :
mashallah aapke Jo totke aate Hain bahut acche hote Hain
2026-07-06 03:24:42
1
loveislam091
𝓜𝓮.𝓶𝔂𝓼𝓮𝓵𝓯.𝓪𝓷𝓭.𝓲🦋 :
mny first time ye mask lgya face pr bht gram lga 😳
2026-07-06 07:07:23
1
awanzaadi422
awanzaadi :
har Kise ko moringa powder face p soot nhe krta
2026-07-06 00:37:28
1
almujarab.com
Al-Mujarab.Com :
good☺️
2026-07-05 14:55:42
0
To see more videos from user @naturalbeautyha, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About